❤️ Fikrimin ince gülü ❤️
42. Bölüm...
"Bana bak! Benim nişanımda da sen bana yardım ediceksin. Canım çıktı amk"
"Tamam ya, tabii ki de yardım edicem" dedim Emineye.
Emineyle yine mağaza mağaza dolaşıp saade bir elbise aldık. Abartıyı sevmiyordum. E tüm mağazalarda da abartılı şeyler vardı napim? Neyse ki istediğimiz şeyi bulup eve gelmiştik.
Ayakkabılarımızı çıkarttığımız da "hadi hemen saçını yapalım" dedi Emine.
Cevap bile verecek durumda değildim. Acayip yorulmuştum. Hemen iceri girdik. Annem salondan "buldunuz mu istediğiniz elbiseyi?" Diye seslendi.
"Bulduk anne" dedim.
"Çabuk hazırlan o zaman" dedi. "Bak yarım saatin
kalmış"
"Tamaam"
Odama girdiğimizde hemen elbisemi giydim. Ayakkabılarımı dda giydim. Saçlarımı yine Emine yapıcaktı. "Uçlarını hafif dalgalandıralım" dedi.
Başımla onayladığımda maşayı alıp işini görmeye başladı. "Kızım, şimdi siz resmiyette karı koca olacaksınız" dedi.
"Eveet" dedim. O kadar çok mutluydum ki...artık Ömerle beraber olucaktık. Tabii abim buna son derece karşıydı. Her şeyi çok aceleye getirdiniz diyip durmuştu. Neyse ki şimdi Ömerler'in yanına gitmişti de, bize karışamıyordu.
"Tamaam. Saçların böyle güzel. Şimdi makyajını yapalım"
Koyu kahve rengi kalem ile dudaklarımı çerçeve yaptı. Daha sonra da şeftali tonlarındaki rujumu sürdü. Kirpiklerimi rimel sürmeden ônce eyeliner çekti. Kaşlarımı sabitleyip allık da sürdükten sonra işimiz bitti.
"Ayy, çok güzel oldun ya" dedi bana.
"Teşekkürler"
Annem odaya girdiğinde "güzel kızım benim. Ne kadar da yakışmış. Bak şimdi duygulandım"
Gözünden düşen damlayı hemen sildim. "Anne, ağlamam yok ama. Sonuçta nikahtan sonra da beraberiz. Evlenmeme bir hafta var" dedim.
"Sanki çok uzun bir süreymiş gibi" dediğinde güldüm.
"Hadi hanımlar" dedi Emine. "Gidelim artık yoksa geç kalacağız.
Annemi de beraberimde sürükleyip Emine'nin arabasına bindik. Emine arabayı çalıştırdıgında içim kıpır kıpırdı.
"Acaba Ömer ne alemde"
"Ne bileyim ben Emine ya. Ben kendimi düşünüyorum şuan"
Ömer, Burak, Mert, Ayaz...
Ömer son bir kez daha aynaya bakıp saçını düzeltti. "İyiyim değil mi?"
"Bok gibisin" dedi Ayaz. "Hiç yakışıklı değilsin. Kız kardeşim senden vaz geçecek"
"Hadi lan ordan" dedi Burak. "Benim kardeşim her yeri aleve verecek. Çok yakışıklı. Maşallah"
"Didişip durmayın da" diye atıldı Mert. "Gidelim hadi. Bak zamanımız çok az kaldı."
"Aynen" dedi Ömer. "Hadi gidelim"
Evden çıkıp arabaya bindiler. Mert "o değil de. Biz de Emineyle mi evlensek acaba?"
"Ne kadardır berabersiniz siz?" Diye sordu Burak.
Mert saçlarını karıştırdı. "Bir iki aydır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİKRİMİN İNCE GÜLÜ...
AksiO adamın rutubet kokusunu alamayınce kafamı uzatıp baktım. Siyah saçlı yeşil gözlü bir erkek çocuğuydu. Yaklaşık 13-14 yaşlarındaydı.  Çekine çekine benim yanıma geldi. Bende şaşkın ca ona bakıyordu. Elini bana doğru uzattı. "Seni kurtarmaya geldi...