အခနျး {၁၇}ရနံ့မပါပမေယျ့လညျး ရဲရငျ့ညီတို့၏ ထမငျးဝိုငျးလေးက နနျးရှရေညျ၏ မိသားစုကွောငျ့ စုံလငျနသေညျ။ ရနံ့သာ ပါလြှငျ သိပျ့ပွီး ပြျောရှငျစရာ ကောငျးဦးမညျ။ ဒီလိုထမငျးဝိုငျးလေးက ရနံ့တို့ ညီအဈကိုလေးယောကျ တောငျးတခဲ့ဖူးသညျ့ ထမငျးဝိုငျလေးဖွဈသညျ။ သူတို့ညီအဈကို လေးယောကျအပါအဝငျ သူတို့၏ ဖဖေမေမေသော ရှိနခေဲ့မညျဆိုလြှငျ နှဈအိမျတဈအိမျပေါငျးမှုကွောငျ့ မိသားစုတှေ ပြျောပြျောရှငျရှငျ ရှိနကွေမှာ သခြောသညျ။
နနျးရှရေညျ၏ မမေေ ဒျေါသဇငျသညျ ထမငျးတဈလုတျ ပါးစပျထဲသှငျးလိုကျ ရဲရငျ့ညီတို့ ညီအဈကိုသုံးယောကျမကျြနှာကို ကွညျ့လိုကျနှငျ့ ဘေးက သူမ၏ ခငျပှနျးဖွဈသူ ဦးစိုးခိုငျကပါ သတိထားမိလာသညျ။"မိနျးမ ဘာဖွဈနတောလဲ ထမငျးလညျး နငျနေဦးမယျ"
ဦးစိုးခိုငျ၏ စကားကို ဒျေါသဇငျ မကျြခုံးတှနျ့သညျ။
"မနငျပါဘူးတျော၊ ကြှနျမ သူတို့ညီအဈကိုသုံးယောကျကို ပွောစရာရှိလို့ ပွောသငျ့ မပွောသငျ့ စဉျးစားနတော၊ ပွောလိုကျရငျ ကြှနျမက သူတို့မိသားစုကိစ်စ ဝငျစှကျဖကျတယျ ထငျမှာစိုးလို့"
ယောက်ခမလောငျး နှဈယောကျ နှဈကိုယျကွား တိုးတီးစှာပွောနသေညျမှာ သူတို့ကို တဈခုခု ပွောခငျြနမှေနျး ရဲရငျ့ညီ ရိပျမိသညျမို့ ...
"လေးလေးတို့ ကြှနျတျောတို့ကို တဈခုခုပွောစရာရှိလို့လား..."
ဟု ဆိုလိုကျတော့ ဦးစိုးခိုငျသညျ ခေါငျးညိမျ့ပွရငျး..."မငျးယောက်ခမကွီးက ပွောခငျြနတောကှ၊ ဒါနဲ့ ဦးတို့ကို ဖဖေမေမေလေို့ ချေါလို့ရပါတယျကှာ"
"ဟုတျကဲ့ဖဖေေ"
ရဲရငျ့ညီက ထိုသို့ပွနျပွောတော့ နနျးရှရေညျ၏ မကျြစောငျးသညျ ရဲရငျ့ညီဆိုသို့ ဒိုငျးခနဲရောကျလာသညျ။ ရဲရငျ့ညီလညျး သှားဖွီးပွရငျး..."မမေေ ပွောစရာရှိတယျဆို ပွောလို့ရပါတယျ"
"ဪ၊ အခုလို ထမငျးလကျဆုံ စားနကွေတဲ့ အခြိနျမှာ မငျးတို့အဈကိုကွီးကို မငျးတို့အနားမှာ ရှိစခေငျြတာပါ။ အဈကိုကွီး အဖရာ ဆိုတဲ့အတိုငျး မငျးတို့အဈကိုကွီးပါ ရှိနရေငျ ပိုပွီး ပြျောဖို့ကောငျးမလားလို့လေ"