Medya: Merih'im .
Model tam aklım daki gibiydi . Erindiğim için kesip sadece adını aldım . Adını yazdığım da ise kadın fotoğrafı çıktı siwhkw
Dayım Adam mesaj atmıştı . Bu gün pazardı. Ve onun tatil günüydü . Yani kendine izin veriyordu o günler .
Dün Merihle konuşmamıştık. Daha doğrusu ben mesaj atmamıştım.
Biraz ona kafa izni vermiştim .
Dayımın mesajına bakmak için WhatsApp girdim .
ADAM: Napıyon lan .
Siz: Hiçç
Siz: oturarak hayatı sorguluyorum
Siz: ama varya hiç bir şey yapmıyorum.
Siz: sadece oturuyorum .
Siz: istiyorsan sende gel beraber oturalım dayıcım .
ADAM: Yok lan
ADAM: gel senle gezek .
Siz: CIĎDI MISIN ?
Siz: Adamsın cansın dayım hemen çıkıyorum .
ADAM: djjsjsbd
ADAM: tamam yarim saat içinde evinizin önündeyim .
Siz: tmmm.
Hemen ayağa kalkıp hazırlanmaya odama gittim .
Beli ki bu gün çok eğlenecektim.Hemen üstüme beyaz siyah bir çicekli elbise giydim . Normalde elbise giymezdim ama oluyordu öyle prensesliklerim .
Üstüne de bir kot çeket giydim . Götüm donamazdı inşallah.
Dayım arayınca aramayı kapatıp hemen aşağıya indim .
Dayım beni görünce kolarını açtı ona sarıldım oda bana sarıldı . Beraber onun arabasına bindik .
Hemen radyoya uzandım ellime vurdu " Hep sen açıyorsun biraz da ben açayım " diyip Müslüman gürsesden "bir yol bulalım dünyadan uzak " açtı.
(YAZARDAN:aşklarım yanlış yazmadım , burası paralel evren gibi bişi. Yani bu dünyada olan şeyler bu kitapta birebir aynı olmak zorunda değil skdhd)
Ona göz devirdim .
"Nere gidiyoz amcaların birtanesi" dedim .
Bana göz devirdi "Gerizekalı sen bu akıla nasıl doktor oldun acaba ? " diyip Derin bir nefes verdi "İki şey söyleyeceğim . İlk şey senin amcan değil dayınım . İkinci ise senin benden başka dayın yok " diyince koluna vurdum .
"Sussana ! Kraliçeler de hatta yapar !" dedim .
Bana ters bir bakış attı , ona şirin zannettiğim bir gülümseme ile baktım "Hadi be dayı nere gidiyoz ?" dedim . Onunlayken biraz antep aksanına kayıyordu dilim .
"Seni pavyona götüreceğim , artık reşit bir kadınsın " dedi.
Gözlerimi sonuna kadar açtım ve ona döndüm
" Ciddi misin ?" Dedim .Bana benim oğlim sakatir bakışı attıp " Hayır tabi gerizekalı , seni pavyona götürdüğümü ögrense ablam beni öldürür " dedi .
Koluna bir tane daha geçirdim "Ya bir kerecik gitsek . Bak tek başıma gidersem görürsün . Noğlurr dayı " dedim .
Sonra arabayı süren kolunu tutup "Noğlur dayıcım
Ben dilberi görmek istiyorum noğlarr noğlurr" diyince dayım " Malık yapma ora götüremem yoksa ablam beni öldürür , restoranta gidiyoruz" dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Teen FictionAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...