Vay be zaman ne kadar hızlı geçiyor. Susun geçiyor .
...
Kaşlarımı yukarı kaldırdım "Ne ?" Dedim . Ne söyleyebilirdi ki bana ?Aklıma dolan düşünceler ile kafamı iki yana saladım . Olmazdı ya...
Nasıl olamaz ! Semih ve annenin ilişkisi var ! Bunu söyleyecekler sana .
Sus iç ses .
Gerçeklerden kaçamazsın!
Lütfen kes sesini.
Semih ağzını açıp geri kapatı , Sanki söyleyeceği şeyler çok ağırdı... Anneme döndüm ellerini birleştirmiş , ellerini izliyordu .
Ne oluyordu ?
"Ne oluyor ?" Dedim bu sefer .
Semih derin bir nefes aldı ve aniden "Sen benim kardeşimsin " dedi . Bu söylediği şey ile omuzları düşüp, aldığı nefesi geri verdi.
Bu söylediğine güldüm , aha aynen bende Müslüman gürses . Derin bir nefes verdim .
"Komik bir şaka " dedim kahkaha atarak ve anneme döndüm lakin annem ağlamamak için kendini zor tutuyordu "Değil mi anne ?" , annem çaresizce kafasını iki yana saladı .
En azından ilişkileri yok.
Bir dakika ya, Semih benim kardeşim miydi ?
O an zaman yavaşladı , Sanki bir kelebek son nefesini verdi...
Kelebekler gerçekten sadece bir gün mü yaşardı ? Ya da gerçek dünyayı gördükten sonra intihar mı ederdi ?
"Hayır...Dinle beni nolur " dedi Semih . Aniden ayağa kalktım tiz bir kahkaha attıp "Şaka mı yapıyorsunuz siz ?!" Dedim şiddetle. Ellerim iki yanıma düşmüştü.
Bunun başka bir açıklaması olamazdı çünkü !
Annem ve Semih 'de benimle birlikte ayağa kalktı "Kızım dinle nolur ?" Dedi annem ağlayarak.
Kafamı iki yana saladım "Ne diyorsunuz anne siz ? Bir anda benim kardeşim çıkacak bende ona inanacağım hemen! Siz benden bunu mu bekliyorsunuz ?" Dedim bağırarak .
Semih bana yaklaştı "Ada dinle !Sen benim kardeşimsin ! Seni öldü zannediyordum lakin ölmemişsin ! " dediğinde derin bir nefes verdim. Bağırmak çözüm değildi, dinlemem gerekiyordu.
Duygularımla değil aklımla hareket etmeliydim. Yoksa bu uzun kördüğüm çözülüp boynuma dolanacaktı.
Kendime O mezarlıkta bir söz vermiştim, ne kadar sinirli olsam da karşımda ki kişiyi dinleyecektim.
Ama dinlemek değil burdan siktir olup gitmek istiyordum.
Koltuğa geri oturdum , derin bir nefes vererek "Anlatın " dedim.
Semih rahatlama ile derin bir nefes verip hemen yanıma oturdu . Uzaklaşmak istedim ama bendenim hareket dahi edemedi. Sanki bedenim suyun altında, bir betona bağlıydı.
"Nereden başlayacağımı bilmiyorum... Bizim o zamanlar bir düşmanımız vardı. Annem doğuma gittiğinde, seni öldü göstermiş ama Aslında Selda teyzenin bebeği ölmüş " diyip derince yutkundu .
"Ama benim annemin bebeği öldü diye kayda geçti. Annem seni doğururken öldüğü için acımız büyüktü o yüzden pek sorgulamadık " dedi .
" Beş ay önce kardeşimin yaşadığını öğrendim , her yerde aradım seni . Sonunda buldum." Dedi yüzünde ufak bir tebessüm vardı. Bu tebessüm büyük bir hüznün sembolüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Novela JuvenilAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...