Oy vermeyi unutmayın lütfen .
Hastayım o yüzden bölüm biraz geç geldi .
Hastalık kapatılsın lütfen jhgjvgtv.
Not: bölümde bir eksiklik varsa bir önceki bölüme bakın ekleme yaptım.
....Merih elinde menemen dolu tavayla geldiğinde , güldüm . Yaaaa yerim ama ben bu adamı !
Bu tepkime güldü , Dayım ve Semih'i aldırmadan başımın üstüne öpücük kondurup , yanımda ki yerini aldı.
Hemen elimde ki dürümü bırakıp menemene daldım "Çok güzel olmuş " dedim .
"Afiyet olsun " dedi .
Dayım "Lan büyüdün de ödül mü alıyorsun sen? Pezevenk abi diyerek peşimde dolaştığın günler dün gibi aklımda " diyip duygu dolu gözlerle baktı . Şerefsiz beni de ağlatacak ama şimdi .
Ve an gerçekten büyüdüğümü anladım .
Semih boğazını temizledi " Senden geç haberim olsa da , bu ödül beni çok gururlandırdı . Seninle gurur duyuyordum kardeşim " dedi .
"Ya susun da yemeğinizi yiyin ! Altı üstü bir ödül alacağım " dedim , Eğer biraz daha konuşurlarsa ağlardım . Duygusallık kapatılsın lütfen.
Dayım kafasını 'seni gidi hey seni ' der gibi saladı "Vayy şerefsiz ! Ağlayacağım demiyorda susun diyor " dedi
"Düzgün konuş kötü örnek oluyorsun " dedi Semih.
Dayım ona ters bir bakış attıp "Sanki çok düzgün Amına koyayım , Eve adam attmış ! Allah'tan modern bir adamım " dedi .
Yediğim yemek boğazımda kaldı , Merih bu ikiliyi takmıyordu . Merih bana su uzatı ve onu içmemi sağladı . Teşekür anlamında kafa saladım "Biz ona gavatlık diyoruz yanlız " dedim .
"Ne gavat mavat ! Kötü sözler kızım bunlar ağzından bir daha böyle kelimeler çıktığını duymayayım" dedi .
Göz devirdim " Dayı ! " dedim . Dayım güldü, Semih başını iki yana saladı .
Aklıma gelen şey ile kaşlarımı çatıp " Semih'in abim olduğunu öğrendiğinde niye beni soru yağmuruna tutmadın ?"dedim .
Dayım havalı bir şekilde gülümsedi " Bana bilge derler kızım , senden önce biliyordum. Da görmedim, görsem annenin söylemesini englerdim . Bu ne ?!" Dedi .
"Ne varmış bende ?"dedi Semih sinirle . Poğaça yiyordu oda .
"Oğlum bir kere çok kuralcısın, sen bu kadar kuralcı olursan kız sana nasıl içinde ki şeyleri söylesin ?" Dedi .
Semih güldü " Merih 'i sana söylemedi ama " dedi .
Dayım rahat bir ifade ile arkasına yaslandı " Söyledi... Sadece adını söylemedi ! Yoksa Ben bu adam için omzumda ağladığını bil-" derken sözünü kesip "Menemen çok güzel olmuş , ondan da ye " dedim .
Dayım kirdığı potu anlayıp bana yavru kedi bakışı attı , iyi adamdı ama salaktı işte .
Merih kaşlarını çatıp bana baktı , ona bakmadım ve yemeğimi yemeye devam ettim .
Dayım lafı değiştirmek için "Hayriye Abla yine hamileymiş " dedi , Hayriye abla Anneannemin komşusuydu.
Merih'in elini bir anda bacağımda hisettim , hafifçe sıktı . Sonra ise eli şortumdan açıkta kalan , bacağımın iç tarafına kadar kaydı .
Boğazımı temizledim , Merih yavaş yavaş şortuma elini sokuyordu ve okşuyordu . Bu kadınlığımın sızlamasına neden olmuştu " Yine mi ? Kaçıncı çocuk? " dedim . En son ondu çünkü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Genç KurguAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...