Biliyorum .
Bölüm birazcık gecikti ama afedin derslerim çok yoğun.
Yeni bölüm yankında gelecek.
Oy vermeyi unutmayın.
...
Onu bir daha dürtmem ile bana baktı " Ne var Ada ?" Dedi .
Yanağından öptüm " Gel küsme. Valaha ba-" derken sözümü kesti " Çocuk muyum da küseyim ben sana ? " dedi bana ters ters bakarken .
Göz devirdim ve ellini tutup ayağa kalktım oda meciburi ayağa kalkmak zorunda kaldı "Seni bir yere götürebilir miyim ?" Diye sordum Tatlı tatlı .
Aklıma mükemmel bir fikir gelmişti . Hem yanlız olacaktık hemde konuşma fırsatı bulacaltık. Bundan daha iyi bir fikir var mıydı ?
Dudağının bir yanı kalktı ve kafasını iki yana salayarak , yanağıma sert bir öpücük bıraktı " İki dakika kızamıyorum sana " dedi .
Ona güldüm .
"Doğru yapıyorsun . İlişki de her zaman küsen taraf kadın olmalı " dedim ve yerdeki çantayı aldım .
"Sana küsmedim " dedi .
Ya he he der gibi ellimi saladım "Bende malım ya zaten " diyince bana güldü.
Koluna vurdum hemen "Ne gülüyorsun ?" Dedim.
Gülümsemesi yüzünden silindi "Gülmüyorum " dedi .
Kaşlarımı çatıp bir daha koluna vurdum .
"Yalancı " dedim .
Kaşlarını çatı , sanırım birazcık fazla ileri gitmiştim . Tam özür diliyecekken beni kolumdan kendine doğru çekti .
Göğsüm göğüse yapıştı "Sevgiliye vurulmaz ve yalancı denmez " dedi kısık sesle . Öff Allah'ım sana geliyorum. Sesi çok karizmatikti.
Sen de şu adamın bir şeyine düşme !
Orası biraz zor be iç ses.
"Bunun cezası olmalı " dedi yanağımı öpüp beni bırakarak . İki adım geriye giderek "Cezanı beni götürdüğün yerde vereceğim " dedi ve arabaya doğru yürümeye başladı .
"Beni bir tek Allah 'ım cezalandırabilir " dedim ve arkasından yürümeye başladım .
Arkasını hafifçe döndü sonra ise tekrar önüne dönerken "Göreceğiz " dedi .
"Allah görse yeter " dedim .
Arabanın yanına gelmiştik .
Kapımı açtı "Bazen sabrımı sınıyorsun " dedi kaşları çatıktı yine .
Ona güldüm ve yanağını öpüp hızlıca arabaya geçerken "Bir tek Allah sabrını sınayabilir tövbe et" dedim .
Kaşınıyordum .
Evet evet
Ama onu sinir ettmek hoşuma gidiyordu .
Sürücü koltuğuna geçip oturdu . Bir şey demesini bekledim ama sesizce arabayı çalıştırdı .
Bende o sırada telefonumdan gideceğimiz yerin konumunu açtım .
"Buraya gideceğiz " dedim telefonu arabaya bağlayıp konumunu açarken.
Kafa saladı . Ve sürmeye başladı .
"Seninle burada konuşalım , gideceğimiz yerde sadece kolarımda olmanı istiyorum " dedi Merih Yoldan gözünü ayırmayarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Teen FictionAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...