31

570 47 57
                                    

"Anne!" Diye seslendim .

Sabah sabah neler ile uğraşıyordum ? Benim aşk acısı çekip çikolata yemem lazımdı.

Ama annem kadın sağ olsun , ila benimle geleceksin diye tuturmuştu. Melisa ve beni o götürecekmiş. Melisa , annem ve Semih 'e ben uyuduktan sonra her şeyi anlatmıştı .

Bunu bana Melisa söylemişti . Bu nedenden dolayı da artık özel bir şöförümüz vardı . ANNEM!

" Bekle bekle geliyorum " dedi annem .

Bu gün Saat sekiz buçukta dersim vardı ve şu an Saat sekizdi!

"Yav anne senin patronun sabahın altınlarında işte oluyor sen niye dokuzda gidiyorsun ?" Dedim. Ayakabımı giyip son kez kendime baktım .Kareli bir askılı elbise giymiş onun üstüne de koyu kahverengi hırkamı geçirmiştim. Sonuçta sonbahardaydık ve hava buz gibiydi .

Onun altına ise beyaz spor ayakkabımı giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onun altına ise beyaz spor ayakkabımı giymiştim .

Melisa da benimle beraber annemi kapıda bekliyordu . Annem odasından çıkıp "Sen patronun altı da geldiğini nereden biliyorsun ?" Dedi gözlerini kısıp .

Ona şaşkın gözlerle bakıp " Anne adam senin gibi şirkete geç gelseydi , şirket batmıştı " dedim .

Annem göz devirdi , ayakabılarını giymeye başladı " Sen bir işler karıştırıyorsun ama neyse " dedi.

Yok anne ya altıüstü patronun ile sevgiliyim . Duygusuz dediğin adam bana aşık .

Merih 'i özledim ben ya.

"Ne iş karıştıracağım ?" Dedim . O sırada ise asonsöre doğru yürümeye başladım . Melisa da sesizce beni takip etti .Annem evin kapısını kapatıp bizim peşimizden geldi . Hep beraber asonsöre bindik .

"Karıştırıyorsun tamam " dedi. Sustum çünkü karıştırıyordum .

Sonra ekleyip " Ama seni son kez daha uyarayım . Semih'in yanında fazla uyaramadım . Aptal değilim Ada . Merih Bey'e olan hislerinin farkındayım ancak bu hislere bir an önce son ver . Çünkü o adam sana gelmez . Onu sevdiğini söylersen yüzüne bile bakmaz " dediğinde sadece sustum .

Merih böyle birisi değildi.

"Selda teyze belirgin bir şey yok zaten " dedi melisa .

Kafa saladım ona katılır gibi .

"Olmasın da zaten " dedi Annem .

Asonsörden çıkıp Arabaya doğru yol aldık . Annem neden! Merih'i sevmeme karşıydı ki ?

Selda'dan ( Ada'nın annesi )

Arabayı durdurup "Görüşürüz " dedim .

Ada el saladı ve yanağımı öpüp aşağıya indi. Melisa ise sadece "Görüşürüz " demişti.

Pamuk Şeker /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin