Yorgunlukla kendimi , Merih 'in yatağına attım.
Tüm gün Merih ile vakit geçirmiştik.İlk önce mezarlığa gittmiş ve Semih aradığı için , onun yanına gittmiştik .
Daha sonra ise evden ayrılıp , Merih 'in evine geçmiş , güzel bir akşam yemeği yemiştik. Hemen ardından ise Merih 'in kocaman kütüphanesine gidip , oradan kitap okumuştum . Tabi Merih ile birlikte .
Uykum geldiği için yatak odasına geçmiştik. Şu an ise Merih 'in banyodan çıkmasını bekliyordum.
Acaba annem ne yapıyordu ? Yazmak istiyordum ama çekiniyordum işte.
Ben annemi düşünürken , banyonun kapısı açıldı . Başımı çevirip Merih 'e baktığımda , şaşkındım.
Üstünde sadece siyah bir eşofman vardı , Ne kazak giymişti ne de başka bir şey .
Şaka maka kasları baya iyiydi. Daha fazla bakmamak için -Ki bakmak isterdim - başımı hemen çevirdim . Yoksa adımı röntgenci koyardı.
Bir kahkaha sesi duydum "Utandın mı sen ?" Dedi yatağın sağ tarafının örtüsünü kaldırıp içine girerken.
Baktıkça bakasım geliyordu .
"Ne alaka ? Hem sen böyle mi yatacaksın ?" Dedim , gözlerimin üstüne kolumu koyarken . Sevişelim be gülüm ! Tahrik ediyordu amına koyayım.
Elini belimde hisetim , beni kendine çekip ona yaslanmamı sağladı " Geçen gün istediğin şeyi yapıyorum sevgilim , istersen giyeyim ?" Dedi .
Kolumu kaldırdım ve ona baktım , güzel mavi gözleri beni inceliyordu " Gerek yok , hava çok sıcak " dedim.
Merih bir anda üstüme çıktı ve dirseğini kafamın hemen yanına koyup , boynumu öpmeye başladı "Bence de sıcak , sende çıkar " dediğinde içimi bir ateş sardı . Yapma Memati yanarız.
"Olmaz " dedim onu itip , ben üstüne çıkarken. Karşı çıkmadı , göğsüne çenemi yaslanmış ona Altan bakıyordum .
"Nedenmiş ?" Dedi , yanağımı okşarken.
Çenemi , göğsünden kaldırdım ve Biraz yukarı çıkarak yüzümüzün aynı hizaya gelmesini sağladım.
Ellerimi göğsünde gezdirerek "Ben çıkarmak istemiyorum çünkü " dedim.
Merih 'in anlamış gibi dudağının kenarı kalktı "Ben çıkarabilirim istersen " dedi , eli kazağımdan içeri girdi . Yavaşça yukarı çıktı .
"Olmaz , uykum var " dedim ve bir anda üstünden kalkıp yanına yattım . Hemen ona arkamı döndüm.
Derin bir nefes verdiğini duydum "Bir gün beni Delirteceksin " diyip arkamdan sarıldı , eli kazağımın içinden girmişti . Sütyen takmamıştım.
Bir anda göğsüme dokundu ve aniden elini geri çekti "Siktir , sütyen takmadın mi? " Dedi.
"Niye ? Takmamı istiyorsan takayım " dedim.
"O tişörtü de çıkarmanı istiyorum " dedi.
Öfledim "Beni azdırma Merih ! Hâlâ reglim " dedim. Malesef son gün diye düşündüğüm gün , son gün değildi . Umarım bir an evvel biterdi.
"Olmasan soyardın yani ?" Dedi.
"Susup yatar misin? " dedim.
"Gögsümde yatmayacak mısın ?" Demesi ile , arkamı dönüp kafamı göğsüne koydum "Yatacağım " dedim.
Eli saçlarımda gezindi , İkimiz de güzel bir uykuya kucak açtık.
...
Sabah Merih 'ten önce uyanmıştım , duvarsa asılı olan saate baktığımda yedi buçuk olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Dla nastolatkówAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...