37*

578 50 34
                                    


Güzel bir güne gözlerimi açtım , tam esniyecektim ki belime sımsıkı sarılan kollar ile bu fikirden vaz geçtim .

Gömleğimi giymiştim ki büyük bir ihtimal o giydirmişti , ben giydiğime dair hiç bir şey hatırlamıyordum. ,

Akşam yatığımız pozisyondan , farklı bir pozisyondaydık.

Ben Merih 'e arkamı dönmüştüm , Merih ise kolarını belime sarmıştı , nefes alışverişini saçlarımda hisediyordum.

Bir dakika ya Merih sabah erkenden kalkıp gidecekti !

Hemen Merih'e dönmeye çalıştım ancak belime daha sıkı sarılan kolar beni engelledi.

Kımıldamaktan vaz geçtim "Merih... " demem ile kolarını gevşeti , hemen ona döndüm .

Gözleri kapalıydı hâla , yanağını okşadım "Hani sabah erkenden gidecektin? " dedim , duvarda ki saat Onu gösteriyordu .

Gözlerini açmadı , uykulu bir sesle "Uyuya kalmışım " dedi beni daha çok kendine çekti ve göğsüne yatmamı sağladı .

"Merih... Gitmen gerekiyor " dedim .

"Sus Ada" dedi Merih
"Ya odaya annem girerse ?" Dedim.

"Evde yok , Yurtdışına gideceği için son toplantısını yapmaya gitti . Saat dört gibi gelir " dedi. Bu gün benim ödül törenim vardı ! Saat yedi kırkta başlıyordu.

"Ama Melisa var " dedim. Çenemi ğögsüne yaslayıp Altan Altan ona bakıyordum. Gözleri hâla kapalıydı . Çok tatlıydı.

"Umrumda değil Ada. İzin ver biraz uyuyayım " Diyince üfledim "Tamam bırak beni o zaman " dedim. Bu tatlılığın fotoğrafını çekmeliydim.

Bırakmadı , aksine koları belimi daha fazla sardı "Sensiz nasıl uyuyacağımı düşünüyorsun? " dedi.

"İki dakika Merih, telefonumu alacağım " dedim .

"Ne yapacaksın sen telefonu ?" Dedi .

"Ya yapınca görürsün " dedim , koları belimi bıraktı daha sonra ise bana arkasını döndü . Trip atıyordu.

Gülerek yanağına sert bir öpücük kondurdum , komidinin üstünden telefonumu aldım .

Daha sonra tekrar yatağa girdim , aklıma gelen hainlikle gülümsedim . Bir anda Merih'in kolunu ısırdım . Hep o mu beni ısıracaktı, tepki vermesini bekledim ama vermedi .

"Hey bana dön " dedim .

"Hayır " dedi.

"Ya Merih fotoğrafını çekeceğim hadi dön " dedim sonra .

"Ne yapacaksın fotoğrafımı ?" Dedi sesi artık uykulu gelmiyordu .

"Özledikçe bakarım " dedim .

"Özledikçe yanıma gel , fotoğrafa bakma " dedi.

"Ya Merih hadi ! " dedim .

Bana döndü sırt üstü yattıyordu .

Telefonun kamerasını açtım "Poz ver " dedim .

Göz devirdi "Çek işte Ada , ne pozu " dedi .

Güldüm , iki kez tek başına fotoğrafını çektim . Daha sonra ğöğsüne kafamı koyup , ikimizi çektim .

Yanağını öperken çektim , iki kez kendimi şirin bulup tek başıma çekindim . Sonra ise bende Merih Gibi sırt üstü yattım . Bana sarılmasını bekledim ama tık yoktu . Hatta dönmüş kıçını yatıyordu.

Bu Adam kiş uykusuna mı yattmıştı ? Neydi bu uyku sevdası ?

Öfledim , kolunu tutup kendime çevirdim . Bir şey demeden bana döndü .

Pamuk Şeker /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin