Dans etmem gerekiyor oğlum, dans etmem gerekiyor , dans etmem xkxbemndmd
Ay neyse yeni bölüme gecekyorumhadi!
Antep şivesi = Ben
Size antep ağzıyla çok büyük bir küfür edeyim mi ?
Fıstıgsız Paklava olasann.
Batlıcan kebabı yeme yorum sen bir daha. Yersen olasan kaldırım taşı. Olda geçsen üstünden pezevenkler.
Hsjskwkbsns yeter yeter ederken bile tövbe dedim yanii. O kdr büyük.
Ama işte...
Sınır :100 oy 150 yorum.
...
Araba apartmanın önünde durunca Merih'e döndüm . Babam ile olanları konuştuktan sonra Merih'in kolarında sesizce yatmıştım . Saat on bir buçuk olunca da güzel manzaralı yerimizden gitmek zorunda kalmıştık .
Merih 'in yanağından öptüm "Görüşürüz sevgilim " dedim.
Oda benim yanağımdan öptü "Yarın boş musun ?" Dedi. Dudağının kenarı kalkmış , bana bakıyordu.
"Yok böbreklerim var " dedim .
Bana anlamayan gözlerle baktı "Ya sevgilim boş musun dedin ya , bende diyorum ki doluyum . Yani hani benim vücudumun içinde böbre-" derken Merih dudaklarını dudaklarıma bastırarak sözümü kesti .
Geri çekildi "Bazen çok boş konuşuyorsun " dedi . Yüzünde yine hiç bir mimik yoktu .
Koluna vurdum "Boş konuşmayan birini sevseydin sende o zaman " dedim tripli bir sesle . Köpek şerefsiz kahpe ! Sen bana kurban ol kurban!
Cıklayıp " Malesef kalp insana sevdiği kişiyi seçtiremiyor " diyince kaşlarımı kaldırdım.
"Yani elinde olsa beni sevmezdin " dedim ve arkamı dönüp kapı kolunu tutup açtım "Öyle olsun " tam çıkacakken arabanın içinde kahkaha sesi duyuldu , kolumu tutu "Tamam, Tamam şaka yaptım " dedi .
Kolumu bırakması için kolumu silkeledim lakin bırakmayıp daha çok kendine çekti . Dudakları saçlarıma değiyordu "Sinirlenince çok tatlı oluyorsun " dedi .
Sinirle nefesimi verdim "Sende beni sinirlendirince çok öküz oluyorsun " dedim .
Biraz geri çekildi ve çenemi tutup ona bakmamamı sağladı lakin hâla elli çenemdeydi . Öyle bir yüz ifadesi ile bakıyordu ki bana...
Sanki gözlerinin içi parlıyordu ."Bırak gideceğim " dedim çenemde ki elinden kurtulmak için kafamı salarken .
Yüzü ciddi bir hal aldı "Bırakmam. Bırakamam seni zor buldum asla bırakmam bunu aklından Çıkarma güzelim " dedi sonra ise dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıp "Bir birbirimizden küs ayrılmayalım " dedi ve dudaklarını dudaklarıma dayadı .
Üst dudağımı dudaklarının arasına aldı , öpmeye başladı . Ben karşılık vermedim , vermeyince de dudağımı ne az ne çok denecek kadar ısırdı. Isırması ile ağzımdan minik bir inleme koptu.
Bu onun beni daha sert öpmesine neden oldu , artık dayanamıyordum. Dudaklarım onu öpmek istiyordu .Ehe sonra naz yapardım .
Ellimi koluna koydum ve bende öpmeye başladım.
Nefesiz kaldığımda geri çekildim. Göğsüm hızlı hızlı inip kalkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Teen FictionAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...