8

5.6K 249 229
                                    

Medya: şarkıyı dediğim zaman acın tamam mı aşklarım .

Sizi çok seviyorum , bunu neden söyledim bilmiyorum. Sizin yorumlariniz bana terapi gibi geliyor.

Bu hikayeyi büyük bir boşluktayken yayınladım. Bir anda. Ve sizin yorumlarınız bana her seni seviyorum dediğiniz zaman doluyor .

Ay neyse çok duygusal olduk xkejnekenr

İyi okumalar.

...

Kafamı iki demirin arasından çıkardım.

Nerdemiydik ?

Nezarethanede !

Evet , evet yanlış duymadınız. Hemde bana asılan adamla aynı nezarethanede! Tabi onlar başka bölmede biz başka bölmedeydik .

Derin bir nefes aldım ve arkamı döndüm herkes bir yerde oturuyordu .

"Lan bu yaşta nezarethaneye düştüm anasını satayım " diyince dayım "Alışırsın Aslanım , seninle daha ilk Adam dövüp ,nezarethanede kalmamız. Ama son olmayacak" dedi .

Ona göz devirdim . Ben zaten iki kez nezarethaneye düşmüştüm. Hepsinde de kendisi gelip kurtarmıştı. Ama pezo ile ilk defa beraber kavga ettmişik .

Melisa ise tırnaklarına bakıyordu , onun yanına oturdum "Tırnağın mı bozuldu lan ?!" Dedim .

Bana kafa saladı , bir anda kahkaha attıp " Lan ama iyi vurdum haaa" dedi .

Kafasında sandalye kırdığı adam ona tuhaf tuhaf baktı .

"Benim burda ne işim var ?" Dedi Kaan. Günaydınnnn.

"Sus lan sen !? Diyene bak benden sonra ikinci yumruğu sen vurdun " dedi Dayım .

Ayağa kalktım "Hayır üçüncü , keltoşa ilk yumruğu ben attım " dedim . Hakımı yedirmezdim yanii.

Keltoş bana ters ters baktı . Yüzünün her yeri kan içindeydi. Dayım arayı karıştırıp tüydüğü için hiç bir yerinde bir şey yoktu. Canın kaşı , Kaan 'ın burnu patlamıştı. Samet'in ise dudağı .

Tam o anda nezarethanenin kapısı açıldı . İçeri annemle beraber iki polis girince hemen kafamı demirlerin içine soktum ve ona bakmaya başladım. Benle beraber suç ortaklarım da kalkmıştı .

Tam o sırada gördüğüm şeyle şok oldum . Güneş tepetaklak oldu. Güneşin yerini ay aldı. Ama güneş gitti Ay gözükmedi.

ANNEMIN ARKASINDA MERIH VARDI ! Siyah takım elbisesi ile göz kamaştırıcıydı .

Gözlerimi sonuna kadar açtım .

Vah sana ah sana! Vah bana ah bana !? Lan biz ilk görüşmemizi kumsal da yapacaktık.

"İnanmıyorum Ada sana ! " dedi annem . Sinriliydi .

Merih'ten gözlerimi çektim . Oda Sinirliydi , bunu bana gözünü kırpmadan bakmasınlar anlamıştım . Anneme gülümsedim "Anneğğğmm birtarem , hatunum, aşkçöreğim benim bir suçum yok ! Beni kötü yola soktular valaha bak . Ben dedim gelin camiye gidelim ama yok ! ,Dediler . Bende el mecbur kabul ettim " dediğimde dayım hemen yanıma geldi " Evet abla ya... Ada'nın hiç güzel arkadaşları yok valaha . Ada'yı merak ettim arayayım dedim . Baktım pavyonda hemen yanına gittim . Tam masasına yaklaşıyordum ki baktım kavga ediyorlardı . Dedim benim Ada'mı sahipsiz zannettiler direk olaya girdim . Benim bir suçum yok " dedi .

" Yalan söyleme en başından beri kızla sen oturuyordun" dedi Keltoş . Oda ayağa kalkıp anneme bakıyordu .

Derin bir nefes alıp hızla keltoşa döndüm " KESENE sesini keltoş " diyince Adam tam küfür edecekti ki polis memurunu gördü .

Pamuk Şeker /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin