12

3.5K 171 77
                                    

Karşımda ki adama şokla bakıyordum. Yüzü tanıdık geliyordu . Ama beynimin  defterin de üstü tozla kaplanmıştı.

"Üzgünüm tanıyamadım " dedim kibarca . Yanımda anam olmasa "ne diyon kardaşş " diyebilirdim ancak kibar olmam gereken konular vardı . O konular insanlar ve annemdi.

Karşımdaki Adam güldü "Merih Bey davet vermişti bir kere or- " derken bir anda sözünü kestim  "Ah Evet Semih " dedim. Devamını getirme yanarız koçum.

Bu tepkime kahkaha attı. Kahretsin ! Biz bu adamla İki veya üç yıl önce tanışmıştık, benden büyüktü ,sanırım Merih ile aynı yaştaydı. Ah ne yaptığımıza gelirsek iki sevgiliye bilinmeyen numaradan aldatılıyorsunuz yazıp Kavga etmelerini sağlamıştık.

Buda yetmezmiş gibi insanların içeceklerin gusül ilacı katmıştık.

Ve daha bir çok şey...

Eğlenceli bir akşamdı . Çok eğlenmiştim . Ama vicdan azabını da çekmiştim.

"Sonunda tanıdın Ada " diyince kafa saladım.

Annem ikimize tuhaf tuhaf bakıp "Semih Beyle nerden tanışıyorsunuz Ada ? " dedi annem . Anne sorma onu yanarız .

Herkes bize bakıyordu . Merih bile  kaşık kaşları ile dikkatlice bize bakıyordu .

Semih anneme bakıp " Ablası olmalısınız sanırım " dedi. Sanırım oda söylemek istemiyordu ki annemi en alıcı noktadan vurmuştu.

Vayy yalaka it.

Zaten insanların içeceklerine gusül ilacını bunun sayesin de atmıştık. O insanların dikkatini dağıtırken bende ilaç katıyordum.

Umarım insanlar arkamızdan çok sövmemişlerdir.

Annem duyduğu iltifat ile gülümsedi " Annesiyim " dedi.

Semih kaşlarını kaldırdı "Annesi ? Yaşınızı hiç göstermiyorsunuz " dedi .

Ona 'yohğ amına koyim ' bakışı attım .

Bu bakışıma sırıtı . Tam o an Merih "Toplantıya geçelim" dedi .

Semih bana döndü cebinden  telefonunu çıkarıp    " Numanı verir misiniz Ada hanım ?" Dedi .

Ona şaskınca baktım "Telefonumun şarjı bitti " dedim . Ehe aslın da yalandı . Sadece bir gece eğlendiğim Adama numaramı vermek istemiyordum .

Cebinden bir kart , Çeketinden ise kalem çıkarıp bana uzatı el mecubur numaramı yazdım .

"Numara alma merasimi bittiyse toplantıya geçelim " dedi Merih sert sesiyle . Ona döndüm yine normal bakıyordu . Sanki düz duvara bakıyormuş gibi bakıyordu her zaman . Ama bu sefer yanında sinir de vardı .

Kafa saladı Semih . Ve toplantı salonuna girdiler . Herkes dağıldı sonun da bende merdivenlerden aşağıya indim . Ay tabi ki de Asonsör deģil . Uslandım .

Mükemmel Yazarın anlatımıyla .

Herkes toplantı salonuna geçti . Ve toplantı salonuna geçtiklerini de daha az önce gördükleri Semih yoktu. Gülümsemiyordu. Fazla konuşmuyordu . Bu toplantıya giren çoğu kişide ufak çaplı bir şok yaşatı.

Zaten az önce ki Ada ile konuşma Semih'in Çalışanlarına tuhaf gelmişti . Çünkü Merih kadar Semih 'te robot olarak anılıyordu .

Bu Selda Hanım 'ın da tuhafına gitti . Ama sustu .

Merih ise buna daha fazla sinirlendi . Neden Ada'ya farklı davranıyor ki ? Diye düşündü  . Hatta bir ara ciddi ciddi bu işten vaz mı geçsem diye düşündü . Ancak Semih de Merih kadar bu iş için çabalamıştı .

Pamuk Şeker /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin