Merhaba Ada!
Ben Berk , büyük ihtimale tanımayacaksın ancak kuzeninim .
Sana babanla ilgili söylemem gereken çok önemli şeyler var .
Bunu saklamaya çalıştım ancak olmuyor sanki sırtımda bin kiloluk yük var gibi .
Ve bende bu yükü taşımak istemiyorum .
O yüzden şimdi söyleyeceklerime inan... Senin baban yaşıyor.
Nasıl oldu bilmiyorum üç ay önce bizim kapımıza dayandı . Yaşadığını öğrendiğimizde hepimiz şok olduk .
Daha anlatacağım uzun uzun şeyler var lakin , onları sadece yüz yüze anlatabilirim .
Babanı görmek istiyorsan ya da benimle konuşmak istersen numaramı bıraktım .
Görüşürüz...
İki kez gözümü kırpıştırdım ve derin bir nefes aldım . WTF?
Bu nasıl olurdu ?! İmkansızdı. O pislik kendini öldürmüştü, şimdi nasıl yaşayacaktı ki ?
"Ada..." dedi Merih kısık sesle.
"İstemiyorum . Bu mektup doğruysa , yani o pislik yaşıyorsa onu görmek istemiyorum . " elimde ki mektubu üç parçaya ayırdım lakin cep telefonun numarasını yırtmadım .
Yeni öğrendiğim kuzenim Berk'i uyarmam gerekiyordu . Anneme hiç bir şey söylememesi gerekiyordu .
"O adam benim için yok... Bu konu burda kapansın, biz bu gün bu mektubu okumadık bile " dedim .
O adam katildi.
Merih derin bir nefes aldı " Ada ani karar-" derken sözünü kestim "Anı kararlar verdiğim yok ! O adam bir katil ! Eğer ben gerçekten de Annemin kızı olsaydım şu an ölmüştüm Merih ! " dedim sinirle .
"O ne demek ?" Dedi kaşlarını çattıp .
"Bu pislik bana bir mektup yazmıştı ya hani orda bahsetti, annem hamileyken erken doğum yapıp bebeği öldürmesi için ona zehir vermiş . Düşük yapması için neler neler yapmış. " dediğimde Merih'in bedeninin kasıldığını hisediyordum .
Başını omzuma yasladı " Sen nasıl istiyorsan öyle olsun bebeğim. " dedi.
"Teşekkür ederim, evimize gidebilir miyiz artık ? Uykum geldi " dedim. Bilerek Evimize demiştim , o öyle dememi istiyordu .
Saçlarımın üstünde uzun bir öpücük hisetim "Gidelim..." dedi.
Kucağından kalktım "Ben tatlıları koyayım " dedim . Derin bir nefes alıp mutfağa yürüdüm.
Hâlâ inanamıyordum . Bu nasıl olurdu ? o adam ölmemiş mıydı? Yoksa annem ve o bana yalan mı söylemişti?
Ya söylemişse ne yapacaktım ? Ya da oda bilmiyorsa ?
O pislik herifin yaşadığını öğrenmesini istemiyordum her ne kadar bugün beni hayal kırıklığına uğratsa da o benim annemdi.
Ne olursa olsun üzülmesini istemezdim .
Lakin Ya adam yalan söylüyorsa ? Bunu zaman gösterecekti. Şu an değil ancak hazır hisetiğim zaman berk denen adamı arayacaktım. Arama sebebip ise Anneme bu olaydan bahsetmemesi olacaktı.
Tatlıların hepsini poşete koydum ve tabak bulaşıklarını yıkamaya başladım .
Her ne olursa olsun O pisliği görmek istemiyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Teen FictionAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...