23

2.3K 151 62
                                    

Not: bir önce ki bölüme kesinlikle bakın bölümleri birleştirdim.

Derin bir nefes verdim "Anne" dedim .

Annem , anneannem ile izledikleri diziden bana dönerek "Efendim ?" Dedi.

Ona Tatlı bir gülümseme gönderdim "Arkadaşlarla görüşebilir miyim ?" Dedim .

Annem tekrar diziye döndü " Hayır , geç oldu " dedi .

Anneannem , anneme bakıp "Susana sen. "Diyip sonra bana gülümseyerek "Git kızım git " dedi .

Ona gülümsedim annem ellini saladı "Tamam , kabul edelim bakalım . Saat on iki gibi geliyorsun ." Dedi .

Onun yanağından öptüm "Off çok tatlı bu " dedim . Annem bana güldü "Yalakalık yapma" dedi .

Omuz silkip anneanneme yöneldim "Sultanım sana da tşk yani " dedim .

Anneannem anlamsız gözlerle bana baktı "Tşk ne kızım ? Tövbe haşa taşak gibi " diyince Annem ona koca gözlerle baktı .

Ben anneanneme çekmiştim, itirazı olan çarpsın kapıyı çıksın .

Ona güldüm "Teşekür ederimin kısaltması sultanım " dedim.

Kafasını iki yana saladı" Eşek sıpası . Öyle denir mi yüreğime iniyordu . Bana da taşak anladım valaha. Dedim bu kız bana niye taşak veriyor " diyince annem de dahil kahkaha attık .

Alem kadındı.

Anneannemin yanağından bir daha öptüm ve odama giyinmeye gittim .

Üstüme siyah bir crop , gri bol pantolon ve onun üstüne yeşil bir çeket giymiştim .

Yemeği koymak için büyük bir çanta almıştım yeşil renkli . Saçlarımı da açık bıraktığım da kombinim hazırdı.

 Saçlarımı da açık bıraktığım da kombinim hazırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bacaktaki açıklığı yırtmaç düşünün tşk)

Mutfağa girdim ve hemen sarmaları kaba koydum . Onu da çantama koydum , yanına çatal da koymayı ihmal etmemiştim.

Hızlıca telefonuma baktım sekize yarım saat vardı.

Merih'e mesaj attım .

Siz: Sevgilim ben çıkıyorum.

Hemen çevrim içi oldu .

Anamın patronu: tamam sevgilim bende şirketen çıkarım yarım saat sonra .

Siz: taaammm.

Hemen telefonu cebime attıp , ev ahalisine "BEN GİDİYORUM " dedim kapının önün de ayakkabımı giyerken . Dayım lokantaya gitmişti,

Anneannem" Kız sormadım ,sen nere gidiyorsun ?" Dedi Ona bakarak güldüm .

Sonun da ayakkabımı giyip ayağa kalktım "KOCAYA"diyerek bağırdım. Doğruydu yani .

Pamuk Şeker /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin