17

3K 169 20
                                    

Keki kalıba döküp fırına koydum . Hehe çok güzel olmuştu . Merih 'in hayırlarını dinlemeyerek ona az şekerli bir ıspanaklı kek yapmıştım.

Çok güzel olmuştu .

Zilin çalmasıyla aklım da seri katil düşünceleri kol Gezdi. Anam bu saate gelmezdi . E başka kim gelecekti?

Hızla koşarak kapıyı açtım üstüm de düz bir siyah pijama , üstümde ise gökuşağını andıran kalın bir kazak vardı .

Annemi görmem ile kaşlarımı çatım gözleri kızarmıştı"Anne iyi misin ?" Dedim .

Bir anda bana sarıldı , ayrılıp yanağımı öptü "İyiyim kızım benim bir arkadaş vardı , ölmüş. Onu duyunca da izin alıp eve geldim" dedi ve kapıyı kapatarak içeri girdi.

Sonra ise bana baktı "Kızım ben biraz uzanayım " dedi .

Ona gülümseyerek kafa saladim .

Annem bir daha konuşmayarak odasına girdi
Derin bir nefes verdim onun üzgün olmasını asla sevmiyordum .

Telefonumu elime aldım "Aman be !" Diyerek Melisa 'yı aradım .

Aramam ile açması bir oldu "Ne örüyon la ? "dedi .
Bazen şive kulanıyordu .

"İyim sen ne örüyon?" Dedim bende onun gibi .

"Valaha napayım evde oturuyorum . Biraz dan kalkıp yemek yapacağım kendime " dedi. Ve Ben onunla konuşurken  zaman su gibi akıp gitti 

Merih'ten.

Dosyalar ile boğuşurken çalan iş yeri telefonu ile boğuşmama kısa bir ara verdim.

Telefonu bekletmeden açtım " Söyle " dedim .

Güvenliğin "Merih bey kargonuz var efendim "  demesi ile kaşlarımı çatım .

Ne kargosuydu ?

"Tamam odama getirin " diyip telefonu kapatım . Başımda acayip bir ağrı vardı . Belki sekiz saaten beri çizim yaptığım içindi .

Kapı çaldı "gel " dedim .

Asistanım   elinde siyah bir kutu ile geldi .

Masamın üstüne bırakıp "Buyrun Merih Bey" dedi .

Ona kafa saladım , elime kutuyu alıp kutunun kapağını açtım tam o anda telefonum çaldı .

Telefonumu aldım , Ada arıyordu .

Hemen açtım "Alo hediyemi aldın mı ? Nasıl ? Güzel mi ? Ay senin için içine şeker çok az attım . Ay çok heycanlıyım sanırım ben " dedi bir anda .

O görmese de gülümsedim "Açıyordum da ne hediyesi bu ?" Derken de kutuyu açtım . İçinden büyük bir saklama kabı çıkmıştı onu da açtım. Gördüğüm şey ile gözlerimi iki kez kırpıştırdım .

"Bu... Bu da ne ?" Dedim . Kekti . Yeşil renkli.

" Kek, Yani ıspanaklı kek. Sen şeker sevmiyorsun diye neredeyse içine şeker katmadım " dedi . İsterse içine bir dünya şeker katsındı , ben bunu her daim yerdim .

Bu kek beni çok mutlu etmişti , normalde asla yemediğim şeyi şu an yemek için can atıyordum .

Çünkü o yapmıştı , onun eli değmişti .

"Teşekür ederim " dedim . Ve çatalı elime aldım . Çatal bile koymuştu .

Tadına baktım .

"Tadına bak nasıl ? " dedi .

Muhteşemdi . İçinde şeker dahi yoktu . Ispanak tadını almıyordum , çok güzel yapmıştı.

"Hım. Çok güzel olmuş güzelim ellerine sağlık " dedim . Ona böyle şeyler demek-güzelim , Ada'm - hoşuma gidiyordu.

Pamuk Şeker /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin