30

578 52 15
                                    

Melisa beni içeri aldığında ağlayarak içeri geçtim .
Melisa 'nın evi bir artı birdi . Küçük tatlı bir yerdi .

Hemen salondaki L koltuğa kendimi attıp ağlamaya devam ettim .

Neden ? Neden diye soruyordum her zaman . Onunla çok mutlu bir ilişkim vardı , bir anda her şey alt üst olmuştu .

Onu orada bıraktığım için suçluluk duygusu hisediyordum ama yapmalıydım. Doğru olan buydu , çünkü annem sırf babama güvendiği için hayatı kararmıştı.

Merihle babamı bir tutmak asla doğru olmazdı biliyordum ama korkularım vardı .

Hemde çok fazla...

Melisa hemen yanıma gelip kolarını belime sardı "Yapmaz ki o" dedim kısık sesle , bir taraftan da burunumu elbimsemin kolarına siliyordum . Bütün hazırlığım da boşa gitmişti zaten.

" Emin olmamalısın ama bende öyle hisediyorum . Yani... Yani asla yapmaz demiyorum lakin sana çok güzel bakıyordu. " dedi melisa derin bir nefes alırken .Cevap vermedim , gözlerini kısarak tekrar konuştu "...Da sana açıklaması ne oldu ?" Dedi .

Dudağımı yaladım "Toplantıdaymış zaten. Her halde o yüzden açamadı telefonumu " dedim kısık sesle düşünürken.

Melisa dudak büzdü " Ee?" Dedi .

"İşte kadın yanına gelmiş, özel bir şey konuşabilirmiyiz demiş. Merih'de iş ile ilgili zannetmiş , kadınla beraber gittmiş. Sonra işte kadın babanem öldü diyip Merih'e sarılmış." Dedim .

Melisa kaşlarını kaldırıp "Merih ne yapmış ?" Dedi .

Dudağımda küçük bir tebessüm oldu "Geri çekilip kadına bunu bir daha yapmamasını söylemiş" dedim .

Melisa bu sefer gözlerini kısıp "E bu restorantın kamera kaydı yok mu bakı verin ordan ?!" Dedi .

Derin bir nefes verdim "Yanımda aradı kanka! Kamera bozukmuş " dedim dertli dertli .

Melisa sanki ne cevap vereceğini bilmeyerek sessizliğini korudu , aramızda bir dakika sesizlik oldu Melisa aniden , ayağa kalktıp "Hadi film izleyelim " dedi . En azından başka bir şey düşünürdüm . Bu iyi bir fikirdi.

Gözümü sildim "Bana kıyafetlerinden verebilir misin ?" Dedim .

Melisa "Kıyafet köpeğin olsun " diyip yanaģımdan koca bir öpücük kondurdu ardından odasına doğru yürürdü .

Bende peşinden gittim, elime ayıcıklı bir pijama takımı verip beni odada yanlız bıraktı .

Hemen üstüme giyindim ve salona geçtim .

Tam o sırada Melisa'nın elinde telefonumu gördüm , birisi ile konuşuyordu. Beni görür görmez ayağa kalkıp , soru dolu gözlerle "Abin mi vardı lan senin ?" Dedi .

Ona kocaman gözlerle bakıp "Sonra anlatırım kanka " dedim ve hızlıca elinden telefonu alıp tekrar onun odasına daldım . Yatağın üstüne oturdum

"Alo ?" Dedim , demek haberi görmüştü.

"Demedim mi ben sana ?! " dedi sinirle . Sesi bir anda Antep kadını gibi çıkmıştı .

"Ya abi yapmaz Merih " dedim ağlamaya yakın bir sesle .

"Ne yapmazı kızım ?! Yapmış işte..." dedi tam o an beş saniye gibi bir sesizlik oldu "Sen abi mi dedin bana? " dedi sevinçle .

"Evet ne var bunda ?" Dedim .

"Bana abin demeni kutlamalıyız o yüzden seni bu gün dışarı çıkarıyorum . Hem kafa dağıtmış olursun " dediğinde "Arkadaşımlayım " dedim . Evden dışarı çıkmak istemiyordum .

Pamuk Şeker /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin