Not: kesinlikle bir önce ki bölüme bakın çünkü kısabölümleri birleştirdim.
Sametin bize dinletiği şeyler , bir bir salonda yayıldı . Belki bazılarına göre bu acımasızlıktı lakin her hatanın bir bedeli olmalıydı .
Melisa kolumu dürtü "Bu ne lan ?" Dedi . Ben ve Samet dışında kimse bu olacakları bilmiyordu.
"Ceren'in sesi kanka " dedim saf saf sırıtırken .
"Biliyorum Gerizekalı , senin başının altından mı çıktı !" Dedi .
"Ne münasebet canım ? " dedim daha sonra kaan araya girdi "Beli senin başının altından çıkmış " dedi sonra enseme bir kere hafifçe vurup"Bana niye söylemedin kızım ?" Dedi. O sırada Ceren 'in ses kaydı bittmiş , insanların kendi aralarında konuşması başlamıştı.
"Ne diyorsunuz anlamıyorum , şurda birisi düşüp baýılsa benden bileceksiniz valaha " dedim , gerçekten ben bir şey yapmamıştım . Sadece biliyordum işte , bir de fikri ben vermiştim.
"Çelme takmışsındır sen " dedi Melisa .
İki kez nıcklayıp "Öf yeminle ben-" derken annem sözümü kesip "Ne yaptın Ada ?" Dedi .
"Yav anne yapmadım bir şey " dediğimde dayım iki kez omzuma vurmuş "Helal lan yine ortalığı karıştırmışsın " demişi .
Göz devirdim "Ada başını belaya sokma abicim " demişti Semih .
"Yahu yapmadım bir şey , neden herkes bana yükleniyor " daha sonra elimle salonun çıkış kapısını gösterip "Bak giderim ha " dedim.
"Git de , ödül mödül dinlemeyip götüne ayakabımı ye " dedi annem .
Dedeme baktım "Dede yapmadığım bir şey için üstüme geliyorlar , yardım et" dedim .
Dedem hemen beni koları arasına çekip "Gelmeyin ulan benim Torunumun üzerine , yoksa evde ki avcı silahını götünüze sokarım " dediğinde "Dede bu biraz fazla oldu sanki " dedim kısık sesle lakin herkes duymuştu .
"Farkındayım , çaktırma şurada kıçını kurtarıyoruz " dedi lakin onunkini sadece ben duymuştum .
Gözlerim ile dedemi işaret edip "Yapar ha " dedim .
Semih "Amca , ýapmışsa söylesin bari üstünü kapatmada yardımcı olalım , böyle şeyler yasal değil " dedi , ya kardeşim bu yüzden susuyorum zaten .
Dedem "Amca ne ulan ? Dede diyeceksin Dede, yeni köye adet getirme " daha sonra ise bana bakarak "Yaptın mı söyle? Bak söylemesen ve biz bunu başkasından öğrenirsek daha fazla kızarız" dedi.
"Yahu ben yapmadım , sadece yapılacağından haberim vardı " dedim , dayım , Melisa ve annem aynı anda "Ada !" Dediler.
"Tamam belki fikri de ben vermiş olabilirim " dediğimde , Can'ın bağırışma sesi geliyordu.
"Söyleseydin yardım ederdim " dedi Kaan .
Ona gülümsedim "Bir daha ki ortalık karıştırmama kısmet artık " dediğimde Asel güldü ve "Ben de yardım ederim " dedi .
"Ortalık karıştırmayın " diyerek sert bir şekilde çıkıştı annem , sonra bana sinrile "Kızım senin kıçında kurt mu var ?! Niye rahat durmuyorsun " dedi .
"Yav duruyorum işte , ödül aldım " dedim elim de ki ödülü göstererek "Susana kızım , yoksa o öldül müsait bir yerine girecek " dedi dayım ve beni dedemin kolarından çekip anneme döndü "Biz bununla bir konuşup gelelim " dediğinde hemen Semih "Sen niye konuşuyorsun? Kardeş benim değil mi ben konuşurum " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Genç KurguAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...