Hızlıca Merih 'in kucağından kalktım . Üstümü başımı düzeltim "Siyah karton poşeteki şeyler senin " dedi Merih ayağa kalkarken.
Onun yanağına sert bir öpücük kondurduğumda Merih 'in yanağı hafifçe sola kaydı . Buna güldü .
Ben ise hızlıca kapıyı açmaya gittim Merih ise kutuyu ve çeketini aldı .
"Çeketi nereye asayım ?" Dedi .
Kapının koluna elimi koyduğum da ona döndüm , off gömlekleri açıken nasıl yakışıklıydı?
"Gömleğinin düğmelerini kapat sevgilim " dedim sonra kapıyı açıp "Şurda ki dolaba koyabilirsiniz " dedim .
Merih bir kolunda çeketini tutmuş , düğmelerini ilikliyordu .
Tam o sırada gördüğüm kişiyle şaşırdım , Teyzem ! Kucağında Lavin vardı "Merhaba canım! " dedi ve yanaklarımı öptü "Bu gün Lavin'i biraz misafir edeceksiniz de ... Annen'e söyledim Ada evde Ada'ya ver dedi . " dedi hızlıca.
Kaşlarımı çatıp "Bir sorun yok değil mi ?" Dedim .
Teyzem güldü "Ne sorunu olacak güzelim? Bizim iki kızın nazı işte! İle de havayi fişek gösterilerine gideceklermiş. Lavin de fazla ses ve ışıktan korkuyor" dedi.
Kafa saladım ve kolumu uzattım"Tamam bakarım ben " dedim .
'Sağol bebeğim " dedi ve kolunda duran çantayı yere indirdi "Ben gideyim ! Araba da beni bekliyorlar . Lavin'i saat on olmadan uyut " dedi.
"Tamam" dedim . Lavin'i bir koluma çantayı ise diğer koluma alıp kapıyı kapatım . Çantayı hemen yere indirdim ve Lavin'in boynuna kocaman bir öpücük kondurdum "Sen bana mı geldin bakalım ? Oyyşşş" dedim ve bu sefer sert bir öpücük kondurdum , huysuz sesler çıkarıyordu "Yerim seni ama" dedim . Sonra Lavin'i kafasını boyun girintime koydum ve iki elimle sırtını tutum . Merih 'e baktığım da gülümseyerek bizi izliyordu .
Dediğim gibi düğmelerini kapatıp , koltukta rahat bir pozisyon almıştı.
Ona gülümsedim "Misafirimiz var " dedim ve yanına oturdum .
Sonra Lavin'i kendimden ayırdım . Lavin Merih'i gördüğü gibi şirince gülümsedi ve Ona kolarını uzatı .
Merih onu kucağına aldı ve yanağına bir tane öpücük kondurdu .
Onların bu haline gülümsedim ve Merih 'in boynuna bir tane öpücük kondurup ayağa kalktım "Siz burda durun ! Ben üstümü değiştireyim " dedim .
"Öpmeden mi gideceksin ?" Dedi .
"Çocuk var Merih! Kötü örnek olmayalım " dedim
Merih Lavin'in sırtını göğsüne yasladı ve kolunda ki saat'i Lavin'in bakış açısına koydu . Saati gören Lavin Bütün ilgisini saatte verdi bu sayede ise arkasını görmüyordu .
"Hadi öp " dediğinde kafamı iki yana saladım , koltuğa bir dizimi yasladım ve elimi Merih 'in omzuna koyarak Merih'e eğildim.
Merih hemen dudaklarını dudaklarıma bastırdı , üst dudağını dudaklarımın arasına aldım ve onu tutkuyla öpmeye başladım . Ancak kısa sürdü çünkü Merih'in dudağını sert bir biçimde ısırıp hızlıca geri çekildim.
Güldüm , Merih 'in gözlerinde kızgınlık aradım lakin yoktu . Sanki gözlerinde ateş vardı , bana öyle bir bakıyordu ki Kendimi çıplak hisettmiştim .
"Kızdın mı ?" Dedim , kızmadığını bilerek.
Lavin sesimi duyar duymaz kafasını bana çevirdi "Etkilendim. Şu an seninle yanlız kalmayı o kadar isterdim ki " dedi dudağının bir kenarı kalkarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Teen FictionAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...