"Oruspu çocuğu kadını yedi Merih. Nasıl da midesiz piç ya. Allah'ın belası " dedim ağlamaya yakın bir ses çıkararak , önümdeki televizyona baktım .
Şu an ne mi yapıyorduk ?
Merihle beraber badaniyenin altında ben onun göğsüne kafamı koyar bir vaziyete filim izliyorduk .
Yemeği yedikten sonra filim izlemeye karar vermiştik .
Ve kimin bakalım kim aşk filmi izlemek yerine tutup da korku filmi açmıştı.
Hee mal olan ben!
Senin neyine korku filmi ?
Merih belimi okşayarak " Sakin olsan mı sevgilim ?" Dedi .
Omuz silktim . Yani sen sevgilim dedikçe benim kalbim daha hızlı atıyor... Nasıl sakin olayım insafsız ?
Televizyonu izleyip hemde Merihle konuşmak çok zordu an- bir anda hayalet bir yerden çıktı ve kızın kafasını kopardı "Opusbu amcı, ağzına sıçayım senin öyle gelinir mi ya. Adam akılı öldürsene ! Allah'ın arabı . Senin ben a-" derken Merih sözümü kesti"Ada sakin mi olsan?" Dedi benim heycanlı sesime ters sakin bir sesle .
Çocuğun yanın da tatlı kız modumuzu da bozmuştuk.
Kafamı onun göğsüne gömüp "Ya Merih yatsak mı biz ya " dedim .
"Yatalım" dedi ve başımın üstünü öptü .
Ayağa kalktım , Merih 'de televizyonu kapatı.
Ellimi tutup yukarı çıkmaya başladık . Odaya girdik . Merih odanın ışığını yakıp dolaba yöneldi .
Bende direk kendimi yatağa attım , Merih bana tuhaf bir bakış atarak "Böyle mi yatacaksın ? Kıyafetlerimden verseydim " dedi.
"Halim yok , benim için sorun değil her harikarda yatarım " diyip yatakta yan döndüm ve badaniyeyi yüzüme kadar çektim.
Valaha hiç cici kız moduna giremezdim.
Zaten altımda pantolona benzeyen bir tayt ve switşört vardı .
Watpad kızı bak işine kardeşim !
Kralın burda. Yok Merih bana pijamalarından verecek bende paytak paytak onun kıyafetleriyle gezeceğim. Ya bir kere paytaklık benim doğama ters.
Tembel bir insanım ben !Bazen ben doktorluğu nasıl kazandım diye kendime sormuyor değilim .
Acaba doktorluğu kazanmasaydım hangi mesleği seçerdim ?
Bence midyecilik. Çok severdim.
Acaba midyeciler günlük kaç lira kazanıyordu ?
Lan acaba ilk lirayı bulan kişi kimdi ? Eğer her bir şey bulan kişi o şeye kendi adından bir parça veriyorsa lirayı bulanın kişi Lina mıydı ?
Lina ismi Türk müydü ki ?
Anlamı neydi acaba?
Düşüncelerimi yüzüme kadar çektiğim yorganın koluma kadar indirilmesi dağıtı .
Lan Merih ne zaman gelmişti ?!
Sonra beni kendisine çevirip başımı göğsüne koymamı sağladı .
Daha sonra badaniyeyi ikimizi de saracak şekilde tekrar örtü .
"Seninle uyumak benim çok fazla uykumu getiriyor" dedi Merih mırıldanarak .
"Uyu sevgilim o zaman " dedim .
"Seni izlemek istiyorum , hatta sabaha kadar yüzüne sayısız öpücük kondurmak..." dedi . Nere düşüyoruz biz ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker /Texting
Genç KurguAda için her şey annesin patronuna aşık olması ile başlamıştı , bir gece ona yazmaya karar vermişti ama bilmediği bir şey vardı... Oda aslında Annesinin patronunun ona takıntılı derece de aşık olmasıydı ... Hikayemde reklam istemiyorum 🥰🥰 jsjshwhw...