Herkese selaaammmm. 💙🦋
Yalnız bir şey farttiniz mi ben yıllar sonra değil hemencecik geldim. 💅
Keyifle yazdığım bir bölümdü, keyifle okuyun canımın içleri. 💚🍀
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu?🤍
***
Yiğit, Yaren'i görünce şok olmuş olacak ki beni bırakmıştı.
"Hoş geldin kuzen." Diye mırıldandı yavaşça Yaren'in elini sıkarken. Yaren de kafa salladıktan sonra ona sarılarak karşılık vermişti.
"Ne kadar güzel anlaşıyorsunuz ya yengenle sen. Allah hepimize böyle yenge kayın ilişkisi versin." Yaren'in iması gülmeme sebep olmuştu. Aslında kıskanmasına gerek yoktu çünkü benim de nişanlım buradaydı fakat işte gönlün kimi kimden kıskanacağı belli olmuyordu.
"Tabii versin. Ama bizim gibisi yok be gülüm." Diyerek Yaren'e daha sıkı sarılında Zamir'in kaşlarının çatıldığını görünce bende üstlerine atladım.
Bu üçümüzün de düşmesine sebep olunca Zamir gülmeye başlamıştı. "Bende!" Maya bunu oyun olarak algıladığı için hemen o da üstümüze tam anlamıyla atladığında gülmeye başlamıştım.
"İşte mutlu aile tablosu!" Yaren elindeki telefonu Zamir'e uzattı. "Abi bizi çek." Zamir telefonu alarak biraz geriye doğru adımladı. Telefonu yan çevirerek netleşmesi için birkaç saniye bekledi fakat Yiğit durmadı.
"Lan çingene bu saçının hali ney?" Yaren sinirle Yiğit'in üzerine atılınca Yiğit altta kalmıştı ve Yaren de üstünde onu boğuyordu. Maya'da, Yaren'i çekiştirmeye başlayınca kahkaha atmıştım. Tam o an kameranın sesi salona yayıldı.
"Tamam yelloz kalk üzerimden güzel poz olsun diye yapmıştım." Yiğit, Yaren'i üstünden atmaya çalıştı fakat başarılı olamadı. Yaren daha çok üzerine çöktüğünde Maya, Yaren'in saçına yapışmıştı.
"Amcalı yeğenli psikopat lan bu aile." Yiğit'in üzerinden kalkarak doğruldu ve saçlarını düzeltti.
"Psikopat." Maya sürçen diliyle Yaren'in taklidini yaparak paytak adımlarla muftağa koşacaktı ki abimin bacaklarına çarpıp düşmüştü kapıda.
"Amcam." Diyerek yere çöktü hemen abim.
"Acimadi." Maya hemen ayağa tekrar kalktı salondan çıkarak mutfağa koşmaya başladı.
"Cidden bu enerjiniz iki yaşında bebeği de coşturdu. Helal olsun size Zemheri ailesi." Abim L koltuğa oturarak arkasına yazlanınca Yaren ve Yiğit nefes nefeseydi. Yaren, Yiğit'e elini uzarak kaldırdı ve üçlü koltuğa oturdular.
Ardından kucağında Maya olan Akın abi kapıda belirdi ve elinde olan yastığı Yiğit'in kafasına fırlattı. "Kalk lan kızın yanından!" Yiğit hemen ayağa kalkarak üfledi.
"Bu garibanın yüzü zaten hiç gülmez anasını satayım." Kapıdan çıkarken Meltem abla durdurdu.
"Nereye?"
"Kola içicem yengelerin ilki, sen de ister misin?" Yiğit, Meltem ablanın yanağından makas alarak konuştuğunda Meltem abla gülmüştü.
"Yok yengem, sen iç afiyet olsun."
Yiğit şarkı mırıldanarak mutfağa gittiğinde Yaren'in ilgi odağı ben olmuştum. "Yenge ben senin gelinliğini getirdim ve davetiyelerden beş tane çeşit yaptırdık Çağan'la onlardan birisini sen seçeceksin biz de çoğaltacaz." Sözleriyle kafamı salladım. "İstersen senin odaya çıkalım Zamir abim oraya bırakmıştı gelinliğini." Onaylayarak yukarı çıkacaktık ki Yaren'in kolunu tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ
Teen FictionZemheri belki herkesin aklında karakıştan ibaret olabilirdi fakat benim bildiğim Zemheri sıcacık bir yaz gününden farksızdı. Her geç kızın babasında bulduğu sıcaklık ve ilgiyi ben tanımadığım bir adamda bulmuştum, dünyalar ise benim olmuştu. İg;hira...