Final

740 14 1
                                    

"Anne!" Dedi Asena. Elvin'le koltukta oturuyorduk, "Söyle kızım." Dedi Elvin. "Ben ne olacağıma karar verdim, ben babam gibi asker olacağım!" Gözlerim sulanmıştı. İkimizde doğrulduk. "Ol kızım, ol canım ciğerim." Dedim onu kendime çekip. Yanaklarını öptüm ve fazla sıkmadan sarıldım. Elvin ikimizi izliyordu. "İstediğin her şey olabilirsin kızım." Dedi Elvin, Asena'nın saçlarını okşadı.

Ben Pars Demir Çevik, yıllar önce bir sokakta bana rastgele sarılan kadınla evliydim. Onu ömrümün sonuna kadar sevecektim. Yıllar sonra beni yaşadığıma inandırdığı için ona minnettardım. Solmuş bir bahçeyi yeniden çiçek açtırmıştı. Onsuz bir hayatı artık düşünemiyordum, ondan öncesini düşünemiyordum.

Asena'm, benim can parçam. Onunla her gün yeni şeyler öğreniyordum, yaşayamadığım çocukluğumu yaşıyordum. Sarıldığımda huzur bulduğumu hissettiğim kızım her zaman onun arkasında olduğumu biliyordu. Onu hep koruyacak, terk etmeyecek bir babası olduğuny biliyordu.

Dilan, nefesim. Yıllarca beni ayakta tuttu, direnmemi sağladı. O olmasaydı buralara gelemezdim. Anneme gelirsek, bir tarafım ona hep kırgın olacaktı ama ondan ayrı da kalamazdım.

Timim, ailem. Onlar benim kardeşimdi, her biri benim için çok değerliydi. Ne kadar bağırırsamda, ceza versemde hep iyi olmalarını istiyordum. Kendimden önce onlar vardı. Ailesiz kaldığımda bana aile oldular. Askerliğe başladığımda aklımda sadece şehit olmak vardı, şimdi yaşamam gereken bir hayatım var.

💫

Öncelikle merhabalar,
Hepinize teker teker teşekkür ediyorum, buraya kadar okuduğunuz için.
Pars karakterini yazarken bu kadar bağlanacağımı, bu kadar ilerleteceğimi düşünmüyordum. Her karakter ayrı değerliydi benim için, Elvin her zaman umut oldu bana, Pars dibe batmışken bile dik durmayı öğretti bana, Dilan her zaman neşeli olabileceğimi gösterdi, Ufuk, Berk, Umut, Poyraz, Yiğit, Samet bana aile kavramını öğrettiler, Cem bana şehitliğin ne kadar gururlu olduğunu gösterdi, Asena beni asker olabileceğime daha çok inandırdı. Ve sizler bana bir şeyleri başardığımı gösterdiniz.

Veda etmek çok zor ama buradaki her karakter yaşadığım sürece benimle canlı kalacak. Hep mutlu kalacaklar. Özel bölümler gelecek, yazabildiğim kadar yazacağım.

Kitapla ilgili merak ettiklerinizi buradan veya instagramdan yazabilirsiniz :)

İnstagram: bsaa_752 (kitaba özeldir kişisel değil.)
berraknozdemir (kisisel)

Diğer kurgularda görüşmek üzere, sizleri seviyorum 🤍

KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin