15. BÖLÜM

853 20 1
                                    

İyi okumalar 💗

                                     TATİL

Bugün bizimkilerle tatile çıkacaktık, çantamı hazırladıktan sonra Elvin'in yanına salona girdim. O yarın gidiyordu, "Elvin, dikkatli ol tamam mı? Bir şey olursa falan direkt ara beni." Dedim. "Sende öyle, Pars geçen gece kriz geçirdin ya tekrar aynısı olursa yanında olamam biliyorsun. Sana dediğim şeyler yaparsan kendine gelirsin ya da beni ara." Dedi. Ayağa kalkıp bana yaklaştı, "Yaz bana tamam mı?" Dedi.

"Sende yaz." Dedim ve boynuna ufak bir öpücük bıraktım. Evden çıktık, ben arabama bindiğimde Elvin'de çevirdiği taksiye bindi. Uçakla gidecektik ama biletler tükendiği için arabayla gitmeye karar vermiştik. Bizimkileri Ufuk'un evinin oradan aldım, Ufuk öne, Umut ve Berk arkaya bindi. "Allah'ım lütfen şu haftamız sorunsuz geçsin, amin." Dedi Berk. "Amin." Dedi Umut. "Amin, nasıl bir yere gidiyoruz Ufuk?" Dedim. "Bungalov işte yaylada, bir hafta. Yemekler falan dahil, ama hep orada durmayız diye birkaç yer araştırdım oralarada gidebiliriz." Dedi Ufuk. "İyi yapmışsın." Dedim.

Yaklaşık dokuz saattir araba sürüyordum, arkadaki ikili uyumuştu. Bir sigara yaktım, camı açıp elimi dışarıya çıkarttım. "Abi yorulduysan ben geçeyim." Dedi Ufuk. "Yok iyiyim." Dedim.

Sonunda gelmiştik, yaylaya zar zor çıkmıştık ama çıkmıştık. Pestilim çıkmıştı, arabadan indim. Bizimkilerde indi çantalarımızı aldık ve bungalovlarımıza ilerledik. Tek kişi kalacaktık, zaten gece yarısını geçtiği için yatacaktık direkt. Üzerimi değiştirdiğim gibi telefonumu alıp Elvin'e yazdım.

Pars: Selam canım.

Elvin: Ben amcanım

Pars: ?

Elvin: Şaka yaptım TLDKEFKDKEMFKSKR

Pars: On sekiz saat araba sürdüm, tek ihtiyacım olan bu şakaydı. Kendime geldim şu an.

Elvin: Ya kıyamam sizinkiler neden sürmedi

Pars: İstemedim. Sen neden uyumadın?

Elvin: Oturuyoruz komşularla

Pars: Peki gğzelim iyi yykular şimdien.

Elvin: Uykun olduğu ne kadar belli iyi uykular

Telefonu kapattıktan sonra direkt yatağa girdim.

Ertesi gün çoğu yeri gezmiştik, yemekler efsaneydi. Akşam bir grup insan şarkı söylemeye başlamıştı ve ateş başında onları izlemiştik. Gece ise bir yere gidip içmiştik, dozu biraz kaçırdığımız için ayakta zor duracak hale gelmiştik, Ufuk hariç. Berk bir kadınla sohbet ederken Ufuk bizim için taksi çağırmaya çalışıyordu. Omzuma dokunan kadına baktım, "Selam yakışıklı, boş musun?" Diye sordu. "Ne yapacaksın?" Diye sordum. "Bana geçeriz." Dediğinde huzursuz bir halde kıpırdandım. "Bırakır mısınız beni, sevgilim var benim." Dedim.

"Sevglin nereden bilecek?" Dediğinde taksi geldi. "Ben sevgilime çok aşığım sizin gibilerle işim olmaz." Dedim ve Ufuk beni kolumdan tuttu. "Ya abi bin şu taksiye." Dedi. "Ufuk kadın bana yürüyor." Diye sızlandım. "Yürür abi, yürür. Gel hadi sen binde yürümesin daha." Dedi. Onu dinleyip taksiye bindim.

Ufuk beni bungalova soktu, "Abi üstünü değiştir uyu." Dedi. O kapıyı kapatınca kapıyı kilitledim ve soyundum. Üstüme pijamalarımı giydikten sonra yatağa oturdum ve telefonum çalmaya başladı. Açıp kulağıma koydum, "Aşkım, ne yapıyorsun?" Diye sordu bir kadın. "Ya sen o kadın mısın? Hanımefendi benim sevgilim var, salar mısınız beni? Bakın ben askerim sonunuz kötü olur." Dedim. "Pars benim, Elvin. Hangi kadına kızıyorsun şu an?" Dedi. "Elvin, hayatım! Ya deli bir kadın bugün bana yapıştı. Dedim ki benim sevgilim var, nokta!" Dedim. Konuşmakta zorluk çekiyordum.

KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin