Keď som konečne vybehla von z miestnosti, snažila som sa čo najtiššie pohybovať, aby ma nepočuli. Ale bolo už neskoro. Muž, ktorý ma uniesol, bol rýchly a chytil ma za rameno. Predtým, ako som stihla reagovať, už som sa ocitla znova v jeho držbe.
„Kam si si myslela, že ideš, kráska?" zasmial sa a ťahal ma späť do miestnosti. Moje srdce mi búšilo tak silno, že som si myslela, že ho počujú aj tí druhí muži vonku.
Keď sme sa vrátili do miestnosti, muž ma zviazal ešte pevnejšie ako predtým. Snažila som sa brániť, ale bol príliš silný. Vedela som, že som bezmocná voči jeho sile a moci.
„Teraz už stoj, dievča," šepol mi do ucha s chladným úsmevom. „Máme pre teba plány." Jeho slová mi naplnili srdce hrôzou. Vedela som, že nemám šancu uniknúť.
Najhoršie však bolo, keď som pochopila jeho skutočné zámery. Jeho pohľad sa stal nebezpečným, plným túžby a hrubosti. Vedela som, že to, čo chce urobiť, nie je nič iné ako násilie a zneužitie.
Hoci som sa snažila bojovať a brániť sa, vedela som, že som v rukách muža, ktorý nemá žiadne zábrany. Moje srdce sa zlomilo v bezmocnosti a strachu z toho, čo bude nasledovať.
Keď som cítila jeho nechutné dotyky na svojom tele, srdce mi zovrelo hrôza. Snažila som sa vzoprieť, kričať, prosila som ho, aby prestal, ale on sa len smial a ignoroval moje náprotivky. Bol to úplný pocit bezmocnosti, keď som cítila, ako ma pripútava k posteli, ako ma odiera z mojej dôstojnosti a sily.
Pocítila som vlnu zúfalstva a beznádeje. Vedela som, že som úplne v jeho moci a že nemám šancu uniknúť. Prešla som cez rôzne emócie - od hnevu až po bezmocnosť a smútok.
Bolo to ako nočná mora, z ktorej som sa nevedela prebudiť. Ako môže niekto tak neľudsky zneužívať iného človeka? V mojom vnútri sa stratila každá iskra nádeje a vystriedala ju len hlboká prázdnota a bolesť.
Hoci som bola fyzicky vystavená jeho útokom, duchovne som sa snažila zostať silná. Vedela som, že musím nájsť spôsob, ako prežiť túto hrôzu a nájsť pomoc. Moje myšlienky sa zameriavali na to, ako sa dostať z tejto situácie a ako nájsť bezpečie. Aj keď som bola zlomená, som sa odmietala vzdať a nechať ho zvíťaziť.
YOU ARE READING
Poddaná životu 🇸🇰
RomanceTento svet sa delí len na dve skupiny. Sú tu dominanti a submisívi. A určujú to len dve farby. Červená a modrá. Čo budem ja? A ako mi to zmení život? Budem ďalej žiť jednodúchy život alebo sa budem musieť prispôsobiť niekomu inému? ......... "Akú zn...