58- Si predca subina.

131 4 3
                                    

Druhou rukou niečo vyťahoval z vrecka. Keď som to zbadala celá som sa roztriasla. Boli to putá.

"Nie. Prosím nieeee." Snažil sa mi ich nasadiť. Vrtela som sa najviac ako som len vedela, no on ma držal z celej sily. Nie... Toto je hrozné. Som v pasci. Prečo musia byť všetci dominanti tak silný a ťažký?! Prečo?

"Ak budeš poslušná nebude to bolieť. Nebráni sa mi. Tak už veľmi chcem byť v tebe, no nespolupracuješ a ani mi to neuľahčuješ." Keď ma pripútal k čelu postele už mal voľné ruky a to neveštilo nič dobré. Pomaly sa zo mňa zdvihol, aby si ma mohol premerať. "Toto bude tvoj najlepší sex v živote." Zapriadol. Tak to určite...

Rukami mi začal putovať od krku cez prsia na brucho až dokým nechytil lem môjho trička.

Vytiahol mi ho najvyššie ako len vedel. Zrolovanými tričkom ma umlčal, keďže mi ho vytiahol až k ústam. V tej chvíli sa mi prisal na prsia, dravo mi ich mačkal a hrýzol. Chvíľami to až pálilo. Štípal ma do bradaviek v nepravidelných intervaloch.

Celý čas som sykala od bolesti. Prišlo mi to ako dlhé hodiny utrpenia.

Keď už som si myslela, že už skončí s mojími prsiami, začal mi hrýzť bradavky.

Už to nebolo jemné ako zo začiatku, teraz to príšerne pálilo a štípalo, keďže mi ich rozcitlivil, tým štípaním.

Prisal sa mi na pery. Jazykom sa mi vtlačil do úst a nenásytne ma bozkával. Prečo mi musel aj takto ubližovať?

"Už s tým prestaňte, prosím. Strašne to bolí." Začala som znova prosíkať, až keď mi stiahol tričko z úst, lebo ma chcel bozkávať.

"No dobre, dám už pokoj tým tvojím úžasným, mäkkým, plným prsiam." Hlasno som si vydýchla.

"No to neznamená, že končím úplne." Uškrnul sa. Rukou mi zišiel až medzi nohy.

"Ešte na mňa čaká tá tvoja sladká pussyna, ty moja malá subinka." Akonáhle to povedal prešiel mi mráz po celom tele.

"Správaj sa ako sa patrí. Si predca subina." Vyčítal mi, ale asi ho až príliš nezlostilo keďže sa mi nasával na krk.

"Ale..." Chcela som ďalej prosíkať nech ma pustí. To by ale nemalo žiadnu cenu. Za nič by ma teraz nepustil. "Prosím nech to nebolí." Zamrmlala som so slzami v očiach.

Poddaná životu 🇸🇰Where stories live. Discover now