"Aha." Hlesla som. Nevedela som čo mu mám na to povedať. "Mali ste aj svadbu?" (svadbu berú ako obrad lásky, keďže submisív patrí dominantovi už po podpísaní zmluvy) Zasmiala som sa.
"Nerob si z toho srandu." Zastonal nevrlo. "Mali..." Šepol. "Chcela to a mne na tom nezáleželo, keďže som neveril na lásku. Bola pre mňa iba človek, ktorému sa môžem vyrozprávať a s ktorým môžem mať kedykoľvek sex." Pokračoval v rozprávaní. Chcel aby som sa presvedčila, že mi povie všetko, na čo sa opýtam. "Máš ešte nejaké otázky?" Spýtal sa ma otvorene.
"Vždy mám otázky." Zasmiala som sa. "Ale zatiaľ ti s nimi dám pokoj." Usmiala som. sa na neho.
"Fakt?" Hľadeľ na mňa neveriacky.
"Alebo vieš čo, mám ešte jednu." Pozrela som sa na neho. Na tvári sa mu pohrával veľký úsmev, prišla som mu vtipná. Musela som sa nad tým pousmiať. "Kedy a prečo si mal toľko subín?" Spýtavo som na neho hľadela.
"Po ukončení zmluvy s Rose,-" Rose. Volala sa Rose. Pokračoval. "-mal som príliš ublížené ego. Kvôli tomu som sa kurvil najviac ako sa len dalo. Dvakrát denne som mal inú, ak nie viackrát. Moc v mafii mi narástla po úmrti otca, keďže nám rozdelil moc a aj teritórium. Potreboval som si vybudovať povesť a aj úctu. Potreboval som pôsobiť dominantne, aby mali všetci predomnou rešpekt."
"Prečo si potom bol Christianov poskok?" Nechápala som. Keďže mal veľkú moc nepotreboval robiť niekomu poskoka, práveže Chris by mal byť jeho.
"To je dlhý príbeh." Uchechtol sa.
"Hovor!" Žobrala som so psími očami.
"Tak dobre." Nadýchol sa. "Bol som akoby v utajení, alebo ako to mám povedať. Nikto nevie kto sú štyria jazdci - ja a moji bratia. Potreboval som potrestať jedného človeka v jeho organizácii. Christian o všetkom vedel. Mal tam špeha, ktorý predával citlivé informácie našim nepriateľom. Chris je môj priateľ už od dedstva. Vie o mne najviac zo všetkých."
"Tak prečo mi ťa dal na starosť?" Zasypávala som ho otázkami. Nechápala som tomu. Philip je vlastne Chrisov "šéf" či ako to nazývajú. Doslovala bol mojou pestúnkou.
"Lebo mi zo všetkých veril najviac. Nechcel aby ti niekto ublížil. Nikdy tam nemal takú mladú subinu, bola si vystrašená a neskúsená. Bál sa, že ujdeš alebo že by ti mohol niekto ublížiť. Zamestnáva dosť veľké prasatá." Pri tej poslejnej vete sa mu skrivila tvár. nepáčila sa mu predstava, že som bola v tom istom dome ako oni.
"Ale prečo si dovolil aby mi ublížil? Prečo si dovolil, aby mi ublížil Boris?" Prečo mi nepomohol?
"Chris je proste...proste to je pako. Správa sa, ako idiot. Nechal sa tebou uniesť. V živote nemal takú mladú a neskúsenú. Podľahol svojmu penisu. Páčila si sa mu. Videl niečo na tebe. Páčila sa mu predstava, že mu patríš."
"Tak prečo som u teba a nie u neho?" Naliehala som. Potrebovala som poznať odpovede.
"Ja-ja..." Zasekol sa. "Nemyslím si že tamto bolo najlepšie prostredie pre teba. Nedokázal som zniesť predstavu, že by...." Znova sa zasekol. "Stretáva sa tam veľa zlých chlapov a ja by som bol nerád, ak by ti ublížili." Vravel tichšie.
"Prečo?" Ostro som sa ho spýtala.
"Lebo som nezniesol predstavu, že by tam ublížili nevinnému dievčaťu. Si strašne mladá aby si spoznali všetky tieto zverstvá."
"Koľko máš rokov, keď si myslíš, že som "strašne mladá"?!" Nemohol mať viac ako 21.
"Dvadsaťpäť." Nahnevane zastonal.
"Čože?!" Nechápala som. "Veď vyzeráš byť taký mladý!"
"Starnem do krásy." Uchechtol sa. "Ale nie som predsa taký starý!"
"Ani nie ale je to vtipné." Smiala som sa.
"Prečo?" Teraz už on nechápal. Akurát sme prišli k dverám jeho domu. Chytil kľučku a otvorili mi dvere. Celý čas som sa smiala.
"Lebo som mokrá zo starších." Zasmiala som sa.
Keď som si uvedomila, čo som povedala spanikárila som. Vyzeral byť ako obarený. Hľadeľ na mňa s otázkami v očiach. Od hanby by som sa najradšej chcela prepadnúť pod zem, najrýchlejšie ako som vedela som vybehla do svojej izby. Skryla som sa v kúpeľni. Zamkla som dvere a premýšľala nad svojou hlúposťou pod ťečúcou vodou. Jedine vo sprche som vedela premýšľať nad všetkým, bez toho aby som dostala panický záchvat.
YOU ARE READING
Poddaná životu 🇸🇰
RomanceTento svet sa delí len na dve skupiny. Sú tu dominanti a submisívi. A určujú to len dve farby. Červená a modrá. Čo budem ja? A ako mi to zmení život? Budem ďalej žiť jednodúchy život alebo sa budem musieť prispôsobiť niekomu inému? ......... "Akú zn...