55- Áno?

116 5 2
                                    

Zdvihnem zrak zo zeme a zapozerám sa mu do očí. Je v nich niečo, čo neviem pomenovať. Niečo ako súcit, akoby by poznala odpovede na všetky moje nevyslovené otázky, akoby by mi videl až do duše. Oči mu žiarili ako hviezdičky.

"Wow, to som nečakala..." Stále som bola prekvapená z toho že Chris zrušil zmluvu a mojím otcom a aj z toho, že už som konečne voľná. Bola som slobodná. Už som nebola zavretá v zlatej klietke. Mohla som kedykoľvek odletieť - odísť.

Philip sa na mňa ešte chvíľu pozeral. Akoby sme spolu viedli konverzáciu iba cez oči. Chcela som nech príde ku mne, nech ma objíma a už nikdy nepustí. Ale zároveň som mala množstvo otázok či už na neho, Chrisa alebo na všetko čo sa tu dialo. Chcela dom odpovede. Už som vám vravela že som zvedavá?

V izbe vládlo ticho, ale pokojné a príjemné ticho. Otvoril ústa, akoby chcel niečo povedať, ale na poslednú chvíľu ich zavrel. Zavrel oči a jemne pokrútil hlavou na znaku nie. Nechápala som. Po pár sekundách otvoril oči a hneď sa na mňa pozrel.

"No nič, ja už radšej pôjdem. V kúpeľni sú všetky tvoje veci, takisto aj v šatníku a aj v skriniach. Prezleč sa a choď už radšej spať. Pochybujem, že si v posledných dňoch toho veľa naspala. Keby si náhodou niečo potrebovala moja izba je hneď oproti. Príď kedykoľvek budeš niečo potrebovať. Radšej sa po dome neprechádzaj sama, nechcem aby sa zopakovalo to čo minule. Buď radšej vo svojej izbe. Čokoľvek by sa stalo príď za mnou." Už išiel otvoriť dvere, keď som ho zastavila.

"Philip?" Chcela som sa ho ešte toľko spýtať.

"Áno?" Otočil sa a znova sa na mňa zahľadel, tým jeho pohľadom, ale ja som hľadela do zeme a žmolila som v rukách kus látky.

"Ďakujem..." Hlesla som len to jediné slovo.

"Spravil by som to pokojne aj znova." Pokojne mi odvetil. Neviem prečo ale po tých slovách som sa začervenala. Čo to so mnou je? Záleží mu na mne? Čo keď je len ďalší, ktorý ma chce len využiť a klame mi? Čo to so mnou robí?

Ľahla som si do postele a odličovala som sa, aspoň som sa o to pokúšala, dokým som nezaspala. Ani neviem kedy.

Poddaná životu 🇸🇰Where stories live. Discover now