Nechala som ho tak a ďalej som sa venovala svojej tyčinke.
Prechádzal okolo mňa a vyzeral, že nad niečím premýšľal. Z ničoho nič sa ku mne naklonil a privoňal ku mne. Zamrzla som na mieste a prekvapene som na neho hľadela.
"Čo to robíš?!" Spýtala som sa ho podozieravo.
"Privoňal som si k tebe." Odpovedal mi bez zábran. Nehanbil sa za to. Bol na to pyšný! WTF.
"Prečo?" Ďalej som ho vypočúvala.
"Chcel som sa len o niečom presvedčiť." Pokračoval v tejto svojej hre: Ako ma najviac naťahovať.
"O čom?" Rýchlo som pokračovala. Chcela som poznať odpoveď.
"Nie si ty nejaká zvedavá?" Odvrkol mi pobavene.
"Ešte si si na to nezvykol?" Perla som po ňom podozieravým pohľadom. "Prečo si ma ovoňal?" Zopakovala som svoju otázku.
"Ako som travel, chcel som sa len o niečom presvedčiť." Tváril sa na nechápavého.
Povýšenec jeden hnusný!
"O čom si sa chcel presvedčiť?" Naliehala som. Pristúpila som k nemu, až sa moje prsia optierali o jeho hruď. Prudko sa nadýchol a sklopil pohľad rovno môjho výstrihu, už viac nápadný ani nemohol byť.
"Fakt si myslíš, že to čo robín je rozumné?" Spýtal sa ma vzrušene.
"Odpovedaj!" Trvala som na svojom.
Tvár mi zaboril do krku a z plných pľúc sa nadýchol znova mojej vône. Zase bol úplne nápadný.
"Len som sa chcel presvedčiť-" Stále nahlas vdychoval moju vôňu, akoby to bola pre neho droga. "-či stále voniaš ako jahody." Dych sa mi hneď zasekol v hrdle, akonáhle to vyslovil. Zdvihol hlavu a s iskričkami v očiach sa na mňa zapozeral. Bola som prekvapená, že vedel ako voniam. Páčila sa mu moja vôňa? Dúfam, že hej.
"Okaay...už som hotová. Kedy môžeme ísť?" Radšej som rýchlo zmenila tému, akoby sme sa tu mali venovať tomu, že ako voniam. Bol úchyl na pachy alebo sa mu proste len páčila moja vôňa. Dúfam, že to bude to druhé.
Stále mi hlavou blúdila jedna otázka. Ako vedel, že rada behávam? Bol to len tip? Nevyzeral, že beháva. Skôr by som ho typla na bojové násilné športy.
YOU ARE READING
Poddaná životu 🇸🇰
RomanceTento svet sa delí len na dve skupiny. Sú tu dominanti a submisívi. A určujú to len dve farby. Červená a modrá. Čo budem ja? A ako mi to zmení život? Budem ďalej žiť jednodúchy život alebo sa budem musieť prispôsobiť niekomu inému? ......... "Akú zn...