Ďakujem za osem tisíc videní. ❤️
Užite si ďalšiu časť.
Chrbtom ku mne stál nahý Philip. Akurát si obliekal športové šortky.
"Philip-" Pohľadom a aj dychom som sa zasekla nad jeho nahým zadkom. Mal ho dokonalý.
Rýchlo si tie šortky obliekol a tak mi aj zakryl môj výhľad.
"Lea?" Prekvapene sa ma spýtal. "Nemyslel som si, že mi budeš chcieť tak rýchlo s tým pomôcť." Konečne sa otočil mojím smerom, ale keď ma zazrel zamrzol v pohybe s očami prilepenými na mne.
"Sakra." Zanadával si popod nos. Pohľadom prechádzal po mojom obnaženom tele.
Stále som na sebe mala iba uterák a ešte k tomu zo mňa odkvapkávali kvapky vody.
"Kde dnes ideme?" Spýtala som sa ho smelo. Viem, čo som s ním robila, mala som to rovno pred očami. Zase mu stvrdol.
"Čože?" Odtrhol pohľad od mojich nahých nôh a pozrel sa mi rovno do očí.
"Pýtala som sa ťa, že kde dnes ideme." Odpovedala som mu pobavene.
"Ideme si zabehať." Akonáhle to vyslovil, vyčaroval mi na tvári obrovský úsmev. Potešilo ma to.
"Fakt?" Nemohla som tomu uveriť.
"Fakt, tak sa bež obliecť, nech ideme čím skôr." Povedal mi spokojne, keď uvidel, že ma to otešilo.
Pohľad mi ešte rýchlo padol na jeho tvrdý penis.
Zanadával si, keď sa tam pozrel tiež.
"Už zase?! Sakra!" Zaklial.
"Už zase." Potvrdila som mu nevinne. Pozrel na mňa zabijáckym pohľadom.
"Už choď, inak si rozmyslím to, čo som ti travel o tom dotýkaní sa ťa." Hlesol, keď kráčal do kúpeľne, z ktorej musel prednedávnom výjsť, lebo mal stále mokré vlasy.
Pobavene som odišla do svojej izby. Zo šatníku som si vybrala športový set, ktorý pozostával zo športovej podprsenky a legín, o ktorých som zistila, že mi krásne obopímali postavu. Krásne spolu ladily, aj bez toho aby mali na sebe nejakú potlač. Oba kúsky boli svetlo ružové. Vytvárali krásny dojem. Nemusela som si ani dať podprsenku, lebo tá športová mi sedela dokonale a ani mi z pod nej nepresvítali bradavky.
Vlasy som si zopla do vysokého copu a nedala som si na seba ani gram make-upu.
YOU ARE READING
Poddaná životu 🇸🇰
RomanceTento svet sa delí len na dve skupiny. Sú tu dominanti a submisívi. A určujú to len dve farby. Červená a modrá. Čo budem ja? A ako mi to zmení život? Budem ďalej žiť jednodúchy život alebo sa budem musieť prispôsobiť niekomu inému? ......... "Akú zn...