9- Zlý sen

332 13 0
                                    

Akonáhle som sa dostala do izby zhodila som zo seba ten kostým a obliekla som si voľné tričko aj s teplákmi. Nenašla som žiadne pižamo okrem hodvábnych košieliek. Chcela som sa cítiť zahaleno, cítiť sa v bezpečí.

"Kľalni si a popros!" Prikázal mi môj pán.

"Prosím." Smutne som hľadela na svoje ruky.

"O čo prosíš?!" Spýtal sa ma už podráždenejšie. Chytil mi bradu medzi ukazovák a palec. "Pozri sa na mňa a odpovedz!" Skričal na mňa. Druhou rokou ma potiahol za vlasy aby som sa na neho pozrela.

"Dovolili by ste mi prosím pane aby som vás mohla spraviť tak dobre ako Mary?" Prosebne som sa na neho zapozerala.

"Vidíš že to ide." Na tvári sa mu usadil víťazoslávny úsmev a pustil mi bradu.

Kľakla som si pred neho a začala mu pomaly rozopínať opasok a potom nohavice. Jedným svižným pohybom som mu stiahla nohavice. Ešte raz som sa na neho pozrela a ukázal mi nech pokračujem. Keď som sklonila oči pred seba uvidela som ako mu z boxeriek vytŕča jeho penis. Rukou som mu po ňom prešla a už som cítila aký je tvrdý aj napriek boxerkám. Dala som mu ich dole a hneď mi ho vrazil do úst. Rukami ma zdrapil za vlasy a začal mi hlavou prirážať o jeho panvu. Zatlačil mi ho až tak hlboko až som nemohla poriadne dýchať. Snažila som sa rukami od neho odtlačiť ale nešlo to. Držal ma pavne a aj napriek môjmu zjavnému nesúhlasu pokračoval. Nedýchala som. Zahmlievalo sa mi pred očami až kým som nič nevidela...

Prudko som sa prebudila z toho zlého sna. Rýchlo som sa posadila a začala som prerývane dýchať a vzlykať do tmy. Bol to len hlúpy sen. Bol to len veľmi zlý sen až kým som si nevšimla kto sa opiera o moju posteľ. Bol to on...

Poddaná životu 🇸🇰Donde viven las historias. Descúbrelo ahora