56- Preboha!

93 5 0
                                    

Domom sa ozývali hlasné výstrelili zo zbraní.

Nechápala som, čo sa tu deje. Chcela som sa ísť pozrieť von z izby, keď práve v tej chvíli niekto vstúpil do mojej izby. Akurát vychádzala z kúpeľne takže si ma všimol neznámy.

Najrýchlejšie ako som vedela som zavrela dvere do kúpeľne a zamkla ich zvnútra.

"Predomnou sa  neschováš." Pohrozil mi neznámy cez zavreté dvere.

Hľadala som úkryt, no nič okrem vane tu nebolo, kde by som sa mohla schovať. Skrinky boli príliš malé na skrýšu, aj pre malé päť ročné dieťa.

V tom začal na dvere búchať neznámy. Pohľad mi padol na okno. Plná šťastia som sa k nemu rozbehla a otvorila ho najrýchlejšie ako som len vedela. No vďaka môjmu šťastiu, čiže nešťastiu, ma tu čakalo nemilé prekvapenie.

Okno bolo zamrežované. Nie! Prosím nie. To si zo mňa musíte robiť srandu! Ako to, že má niekto zamrežované okno do kúpeľne?!

"Už si voľná." Preblisli mi Philipove slová hlavou. Klamal mi. Nie som voľná. Som znova uväznená v tejto klietke, bez možnosti na únik.
Znova ma niekto chce znásilniť a to len kvôli tej blbej značke, a tomu, že ma uniesli debilný mafiáni.

Z myšlienok ma vytrhlo silné búchanie na dvere. Preboha! On sa tu snaží dobyť. Nie. Nie. Nie! To je snáď nejaký blbý vtip!

Schovala som sa teda do vane, vyčkávajúc na svoju smrť. Akonáhle som si ľahla do vane, vykopol neznámy dvere.

"Mačička, no ták. Kde si?" Priadol slizským hlasom. Prechádzal sa po kúpeľni, akoby ma hľadal, aj keď vedel že tu nie je nijaká skrýša okrem vane, v ktorej som sa triasla od strachu. Bolo mi z neho zle. "Tak veľmi sa už do teba chcem ponoriť." To nemôže myslieť vážne! Prosím nie. Zavrela som oči naplnená strachom. Dúfala som, že zmizne.

Vravel, že mi už nikto neublíži! Vravel, že ma ochráni! Všetko to boli len ďalšie klamstvá! Prečo som musela uveriť ďalšiemu mužovi? Prečo Philip? Prečo si mi aj ty klamal?

Neznámy ma rýchlym pohybom vytiahol z vane. Silno ma celú stisol.

"Auuu." Zaukala som nad jeho veľkou silou.

"Pokojne aj krič, mne to len radosť spraví, aj tak ťa nikto ťa tu nebude počuť." Znel úplne ako nejaký zloduch, ktorým aj bol. A ja som bola znovu tá obeť. Aké nečakané...

Poddaná životu 🇸🇰Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang