"Prosím povedz niečo. Prosím." Prosíkal ma. Bolo na ňom vidieť, že sa za to hanbil. Bál sa mojej reakcie.
"Zmenil som sa, v živote by mi už nič také ohavné nenapadlo urobiť. Vtedy som bol ublížený pubertiak, ktorý si myslel že mu patrí celý svet iba preto že má blbé červené znamenie na ruke." Skleslo na mňa hľadel.
"Povedal si už to niekomu?" Spýtala som sa ho slabým hláskom.
"Áno, môjmu terapeutovi." Pozrela som sa na neho prekvapene. "Rok potom som ešte chodil na terapie. Bol som z toho činu úplne zdrvený, keď mi vyprchal alkohol v krvi."
"To som nečakala." Prekvapene som hlesla.
"Bojíš sa ma? Naháňam ti hrôzu?" Zvedavo sa ma pýtal.
"Mala by som, ale-"
"Ale?" Prerušil ma Philip.
"Ale asi sa ťa nebojím. Cítim sa pri tebe v bezpečí. Zmenil si sa, už nie si taký. Poznám ťa, aspoň si to myslím, ale stále je tu riziko, že by si mi mohol ublížiť a ja nechcem aby si bol ďalší, ktorý...." nedokončila som vetu, lebo mi oči zaliali slzy
"Spoznáš ma. Nedovolím aby si sa ma bála. " V sekunde ma objal a snažil sa ma upokojiť. Túlil ma k sebe, akoby som mu mala každú chvíľu utiecť. Natlačila som sa na neho a plakala som mu do rude pri predstave ako mi už ublížili. Možno som bola citlivka ale príliš to bolelo.
Stáli sme tan takto pár minút, dokým som neprestala plakať. Utrela som si slzy z očí a on ma pohladil po líci. Hľadel mi do očí akoby v nich hľadal odpovede. Mala som pocit jakoby ma chcel pobozkať, ale to bolo asi iba v mojej hlave.
"No tak dobre." Hlesla som. Odvážne som sa na neho pozrela "Ale povieš mi o sebe všetko." Fňukla som v jeho medvediom náručí, na čo sa on milo uchechtol.
"Prisahám." Šepol mi do ucha.
Odtiahla som sa od neho a zdvihla som medzi nás moju ruku. Nastavila som mu malíček. Hľadela som na neho detským pohľadom. Rozosmial sa a vystrel ku mne taktiež jeho malíček.
"Sľubujem." Zavelil usmievavým hlasom.
"No tak dobre, už ti asi budem musieť veriť." Usmiala som sa na neho.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Poddaná životu 🇸🇰
RomanceTento svet sa delí len na dve skupiny. Sú tu dominanti a submisívi. A určujú to len dve farby. Červená a modrá. Čo budem ja? A ako mi to zmení život? Budem ďalej žiť jednodúchy život alebo sa budem musieť prispôsobiť niekomu inému? ......... "Akú zn...