50- Masky

103 5 2
                                    

To nemôže byť predsa... Nie to nemôže byť pravda. Philip?!

Prečo si ma kúpil Philip za 200 tisíc a prečo ma preboha čiernu masku. Som maximálne zmätená.

"To sa ti podarilo kamoško. Za takúto malú subinu dať 200 tisíc. V živote si nedal viac ako 50." Okomentoval Philipa neznámy, taktiež v maske.

Asi tu mali všetci masky. Čo sa tu preboha deje? Toto je nejaká zvrátená burza pre dominantov?! Ešteže si ma vzal Philip. Čo by sa stalo keby si ma kúpil Boris? Oh bože na to nemôžem ani pomyslieť. Skončila by som ako to dievča na vodítku. Myslím že to bola...Mia? Hmm asi. Už neviem.

"Tak som rád, že ťa znova vidím. Dúfam že si ti nič za ten čas nestalo. Hľadali sme ťa všade, kde nás len napadlo, ale nikdy by nás nenapadlo, že si bola u Jacka." Šepkal mi do ucha, aby ho nikto iný okrem mňa nepočul. Bolo príjemné sa zase cítiť v bezpečí, možno to hovorím príliš často. Som strašne naivná. Čo keď mi urobí to isté, čo tí dvaja pred ním? Nie, to už nedovolím. Budem bojovať, nebudem tam len ležať.

"Keby si len vedel." Zamrmla som si popod nos. Neuvedomila som si, že som to povedala nahlas, dokým ma on neopravil o opaku. Celý sa napol a silnejšie ma zovrel. Objímal ma v náruči najsilnejšie ako vedel.

"Ja ho asi zabijem..." Šepol. "Už sa nemusíš báť, už ti nikto nikdy neublíži." Povedal mi hrejivým hlasom.

Kým som nedávala pozor na javisku už stálo ďalšie dievča. Mala oblečenú nejakú čipkovanú spodnú bielizeň. Som rada, že som tam tak nestála ja. Poobzerala som sa okolo seba. Z tohto miesta som mala výhľad na všetkých v miestnosti. Okolo pódia sedelo asi 20 chlapov v oblekoch a maskách. Pri niektorých sedeli na zemi dievčatá oblečené v malom kuse látky. Všetci muži v miestnosti boli pravdepodobne dominanti a k tomu ešte aj mafiáni. Mala som z tohto všetkého hrôzu. V živote by mi nenapadlo, že sa ocitnem na takomto nechutnom a zvrátem mieste. Je vtipné, že ma ešte takéto veci prekvapujú. Pred narodeninami môj život bol pokojný a bez takýchto zvráteností. Od narodením som si prešla už mnohými takýmito vecami. Obávam sa, že ich ešte nie je koniec.

Poddaná životu 🇸🇰Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang