4- Výsluch

375 14 0
                                    

Zohol sa ku mne, ale stále som svoj pohľad upierala do zeme.

"Ako si sa sem dostala?" Opýtal sa ma.

"J-ja n-neviem." Začala som koktať.

"Musím uznať že mi Philip neklamal aká sexi si." Prezeral si ma od hlavy až po päty. Cítila som sa ako jeho korisť.

"Poď so mnou a overím si pár vecí..." Lišiacky odpovedal. Dúfam že nemyslí to čo si myslím.

Zdrapol ma za ruku a viedol naspäť po schodoch hore do izby z ktorej som sa dostala. A som naspäť na začiatku... Do izby som šla prvá a on ma nasledoval.

"Musím uznať že si veľmi prefíkaná." Pošepol mi do ucha. Hneď ma zmrazilo na mieste.

"Chcem ísť domov..." Povedala som potichu.

"Čo si to povedala?" Nehnevane sa ozval.

"N-nič." Radšej som to už nezopakovala.

"Takto sa mi páčiš."

Premiestnil svoje ruky na moje boky a pomaly nimi putoval dole. Podišla som krok od neho, ale pritiahol si ma až úplne k telu. Cítila som že je vzrušený a úplne pripravený.

"Mhm..." Zavrčal mi do ucha. Jemne mi kusol do lalôčika.

Chytil ma za ruku a ďalej ma ťahal cez celú izbu. V izbe boli ďalšie dve dvere, jedné biele a druhé čierne. Vôbec som si ich nevšimla. Vtiahol ma do tých bielych a ocitli sme sa v tmavej miestnosti. Zasvietil a mne sa naskytol pohľad na mnoho oblečenia. Príliš krátkeho oblečenia. Bolo to veľmi divné. V strede miestnosti bolo veľké zrkadlo pred nami. Videla som ako sa zákerne pozerá na moje telo.

"Koľko máš rokov?" Opýtal sa ma.

"Šestnásť" Budil rešpekt tak som radšej odpovedala.

"Mhmmm...maličká..." Zamrmlal si slizko.

"Čo?" Vyhŕklo zo mňa.

"Si panna?" Zase použil ten slizský tón.

Hľadela som nemo do zeme.

"Odpovedaj!" Zmačkol mi zadok. Bol naozaj desivý.

"A-áno." Dostala som zo seba.

"Tak sa mi páčiš." Nemríjemne mi prešiel hánkami prstov po líci.

Poddaná životu 🇸🇰Donde viven las historias. Descúbrelo ahora