51- Pocit bezpečia

95 5 0
                                    

Na javisku sa striedali rôzne dievčatá, zúčastňujúce sa tej istej bizarnosti, v akej som sa ocitla aj ja. S každou z nich som súcitila a cítila ich strach zároveň. Ich pokusy o zaujatie týchto mužov boli tak evidentné, že to bola skoro bolestné sledovať. V ich očiach sa odzrkadľovala túžba po úteku, no zároveň i strach z toho, čo by sa mohlo stať, ak sa im to nepodarí.

Philip, s jehož rukou som sa pevne držala, mi poskytoval pocit bezpečia, ako keby bol jediným spojením s normálnym svetom v tejto absurdnej realite. Jeho prítomnosť ma chránila pred nebezpečenstvom, ktoré sa mi tu mohlo tak ľahko prihodiť.

Každá z tých žien sa snažila upútať pozornosť týchto bohatých mužov, no žiadna z nich nedosiahla cenu, za ktorú ma kúpil Philip. Hoci sa točili v extravagantných kostýmoch a pokúšali sa pôsobiť nevinnosťou, ich snaha bola obrovská. Väčšine z dievčat sa podarilo upútať pozornosť chlapov, aby si mali záujem si ju kúpiť a zachrániť je pred bordelom. V tomto nechutnom mieste bolo niečo ohavné, niečo, čo mi vrie v krvi a vyvoláva odpor.

Keď som cítila, ako ma Philip drží pevne v náručí, jeho slová mi prinášali pokoj. "Už je všetko v poriadku." Povedal mi jemne, hladiac mi vlasy. "Si so mnou a nemusíš sa báť. Už ti nehrozí žiadne nebezpečenstvo." Jeho hlas bol ako hrejivá deka v tejto tmavej miestnosti, poskytujúca mi útočisko pred všetkým zlom, čo ma obklopovalo.

Pohľad na jeho oči mi prinášal pocit, že sme spolu v tomto. V tomto divnom svete plnom temnoty a ohavnosti sme boli spojení. S jeho prítomnosťou som cítila, že mám silu bojovať proti všetkému, čo by mi chcelo ublížiť.

S Philipom som bola v bezpečí, aspoň na túto chvíľu. A bol to on, kto mi dal odvahu byť súčasťou tohto zvráteného obchodu, kde ľudia obchodujú s ľuďmi ako by boli len veci. S ním som vedela, že mám šancu prekonať toto peklo a nájsť cestu späť k slobode.

Poddaná životu 🇸🇰Donde viven las historias. Descúbrelo ahora