"To ti neviem sľúbiť. Absolútne sa pri tebe neviem ovládať." Takmer to zastonal. Bol viac ako len trochu vzrušený.
Prstami zavadil o lem mojich šortiek, pod ktorými som nič nemala. Keď na to prišiel, oči mu zahoreli nedržanosťou.
Tak ako predtým, aj teraz sa na mňa nalepil ústami. Svojím drzými jazykom po mne všade prechádzal. Mala som pocit, akoby by bol úplne všade v jednej chvíli. Mrmlal si niečo nezrozumiteľné popod nos, no nepočula som ho.
"Ježiši, ty chutíš tak dokonale." Tak toto už zastonal priamo do mňa.
Nebolo mi nič z toho príjemné, no stále som to cítila. Snažil som sa zo seba nevydať ani jedinú hlásku.
Snažila som sa nevzdychať, no moje telo ma zradilo. Keď zo mňa vyšiel pridusený ston vzrušenia, hneď do mňa vtisol svoj prst. Zalapala som po dychu. Prehla som sa v chrbte ako by som bola luk.
Nečakala som to. Začal hýbať prstom vo mne, no mňa to strašne bolelo.
To, čo som už vydávala z hrdla, neboli vzdychy vzrušenia ale zvuky bolesti. On si to ale vôbec nevšímal. Bol ako v tranze.
Vrážal do mňa prstom čím ďalej tým tvrdšie a hlbšie. Príšerne to bolelo. Bolelo to ešte viac ako to, čo mi robil na prsiach.
Z tohto pohybu som mala pocit, akoby sa mi snažil dobyť až do žalúdku.
"Auuuu..." Uniklo mi z úst.
"Vidím, že si už pripravená." Pošepol mi do ucha, ktoré následne oblízol a kusol, tak ako to robil zakaždým. Znel ako neviniatko, a to ma na tom všetkom najviac zlostilo.
Rýchlo zo mňa spustil ruky a začal sa vyzliekať. Svižným pohybom zo seba strhol nohavice a aj trenky. Začal sa v ruke dráždiť. Nemusel to už robiť, lebo už bol úplne tvrdý.
Oh bože, už sa to deje zas. Zavrela som oči, dúfala som že zmizne.
Nechápem kde pramení tá chuť znásilňovať, ktorú majú dominanti. Žeby to bolo dokázanie si niečoho. Ja fakt neviem.
Roztiahol mi nohy a nasmeroval sa tak, aby mohol do mňa jediným pohybom vstúpiť.
"Posledné slová?" Sladko sa ma spýtal.
"Ja-ja-" Zakoktala som sa. Nevedela som čo mám povedať.
Akonáhle som pocítila jeho špičku na svojom tele začala som kričať z plných pľúc a prosiť o pomoc. Necítila som nič, len som kričala najviac ako som len vedela. Keď vtom...
DU LIEST GERADE
Poddaná životu 🇸🇰
RomantikTento svet sa delí len na dve skupiny. Sú tu dominanti a submisívi. A určujú to len dve farby. Červená a modrá. Čo budem ja? A ako mi to zmení život? Budem ďalej žiť jednodúchy život alebo sa budem musieť prispôsobiť niekomu inému? ......... "Akú zn...