21- Boris

288 13 1
                                    

Zdvihla som svoj pohľad zo zeme a upriamila som ho na Borisa. Pozeral sa na mňa tak slisko. Najradšej by som ho už nikdy v živote nevidela ale to asi nebude možné. Cúvla som o krok do zadu a chcela som sa odtiaľto dostať čo najrýchlejšie preč no zachytil ma Chris, ktorý už stál za mnou vo dverách. Chytil ma za lakeť veľmi pevne. Bolelo to.

"Au." Chcela som sa dostať z jeho zovretia ale stlačil ma ešte viac.

"No ešte si si ju poriadne nevychoval." Ozval sa Boris s pohľadom upreným na Chrisa.

"Pracujem na tom ale je tu ešte veľmi krátko." Upokojil ho Chris.

"Ukáž nám ju, mal som na ňu celú cestu chuť." Zapriadol Boris a sadol si do kresla oproti nám.

Chris prešiel vedľa mňa a otočil ma tak aby som k nemu bola čelom otočená. Očami skĺzol do môjho výstrihu a pustil mi lakeť. Rukami začal pomaly rozopínať gombíky na mojom svetri, ktorý mi následne dal dole. Nerozumela som tomu čo robí ale sústredila som sa iba na neho a jeho ruky. Potom mi zvliekol aj košeľu. Pohľadom prepaľoval moje spodné prádlo, netušil že som si dnes obliekla iba kvôli nemu. Prstami zavadil o lem mojej sukne, ktorú vzadu rozkopol a dal mi ju dole. Stála som pred ním už iba v tej ružovej súprave a tých topánkach, ktoré mi k tomu dokonale ladili. Netušila som ako vedel že som v ružovom ale asi to bola len náhoda. Potiahol ma za ruku a viedol ma ku gauču, ktorý som si doteraz nevšimla. Zhodil ma naňho surovo. V očiach sa mu objavilo vzrušenie ale aj hnev. Nechápala som tomu čo sa tu deje ale ani som neprotestovala. Mal ma v hrsti. Sadol si na mňa obkročne a ja som netušila čo bude nasledovať.

Poddaná životu 🇸🇰Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon