73- Otázka za otázku

78 6 2
                                    

"Pobežíme aj naspäť ale sa radšj prejdeme?" Spýtala som sa ho hravo. Jeho odpoveď som vedela ešte skôr ako som sa to spýtala. Najradšej by sa asi zviezol v aute, ale mal velikánske ego aby mi ukázal, že už nemôže.

"Mne to je jedno." Povedal odhodlane. Musela som sa na ňom zasmiať. Bolo taká vtipné pozorovať, ako sám so sebou bojuje.

"Prejdeme sa." Zavelila som. Rýchlo som sa postavila na nohy a čakala som, kým sa aj on postaví z lavičky.

Vstal unavene ale zároveň odhodlane. Musela som sa nad tým usmiať. Bol zlatý.

Išli sme vedľa seba v tichosti. Viedol nás naspäť, lebo som nevedela, kde sme a cestu som si nezapamätala.

"Čo keby sme si zahrali otázka za otázku?" Spýtala som sa ho po chvíľke veselo.

"To si vymyslela?" Spýtal sa ma pobavene.

"Áno." Odpovedala som mu hrdo. "Som na rade." Zavelila som. On sa nad tým zasmial a pokrútil veselo hlavou.

"Máš nejakých súrodencov?" Spýtala som sa ho zvedavo.

"Áno." Odpovedal mi po chvíľke.

"Koľko?" Pokračovala som.

"Teraz som ja na rade." Odpovedal mi pobavene. "Aka je tvoja najobľúbenejšia farba?" Opýtal sa ma.

"Hmmm." Rozmýšľala som. "Všetky sú niečím výnimočné." Uvažovala som nahlas. "Ale asi to bude rúžová." Odpovedala som mu po chvíľke rozmýšľania.

"Myslel som si to. Si na rade." Zavelil. Asi ho táto hra začala rýchlo baviť.

"Koľko máš súrodencov?"

"Troch bratov, som najmladší." Odpovedal mi bez rozmýšľania. "Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo?"

"Palacinkyyyyy." Zastonala som, na čo sa on uchechtol. "Sú všetci dominanti?" Spýtala som sa ho zvedavo.

"V našej rodine sú vždy muži dominanti a ženy zase subiny. Dievčatám je od mala vtĺkané do hlavy, že budú vždy niekomu patriť. " Odpovedal mi podráždene. Prezradzoval mi o mnoho viac, ako som sa ho pýtala.

"Tak to máš teda dosť..." Rozmýšľala som ako by som to nazvala. "-konzervatívnu rodinu." Dodala som po pár sekundách.

"Staromódnu." Opravil ma. "Bola nejaká tvoja príbuzná domina?" Spýtal sa ma zaujato.

"Babka." Uchchechtla som sa. "Dedko je sub, ale neznáša, ako ho bežne komanduje." Zasmiala som sa pro predstave na nich. Philip sa takiež zasmial.

Poddaná životu 🇸🇰Where stories live. Discover now