Draga mea.
Doširoka som otvorila oči, keď som v hlave začula ten zmyselný hlas. V mojej izbe panovala tma, no cez okno dnu prenikali lúče mesačného svitu priamo na vysokú elegantnú postavu. Srdce sa mi prudko rozbúchalo, keď som sa posadila na posteli a zažmurkala som.
„Je to iba sen," vydýchla som.
Samozrejme, že je to iba sen.
Trochu som sa uvoľnila pri uistení, že to nebolo skutočné. Nespúšťala som však z neho obozretný pohľad. Takmer lenivo sa priblížil k posteli, kde som strnulo sedela a luskol prstami. Pri pohľade na malý plamienok, ktorý sa mu objavil v dlani, som nadskočila. Svetlo plamienka mu osvetlilo príťažlivú tvár s tými úchvatnými zelenými očami, ktoré ma doslova prepaľovali.
„Choď preč," vyzvala som ho tichým, ráznym hlasom, no bolo pre mňa náročné bojovať s pocitmi, ktoré sa vo mne prebúdzali. Chcela som, aby odišiel, no zároveň som si priala, aby zostal. Bolo to mätúce.
Necítim z teba žiaden strach, poznamenal zadumane, ignorujúc moje slová, no vzápätí sa mu ústa skrivili vo vlčom úsmeve, z ktorého sa mi skrútil žalúdok. Sledovala som, ako plamienkom v dlani zapálil voňavú sviečku na mojom nočnom stolíku a potom sa na mňa opäť zahľadel.
Pod jeho prenikavým pohľadom som očervenala a celé telo sa mi naplnilo napätím.
Neprišla si do Cedar Grove.
„Pretože ti nedôverujem," zašepkala som rozochvene, neschopná od neho odtrhnúť pohľad. Cítila som sa rovnako bezmocne ako naposledy. Akoby som mu bola vydaná na milosť. Srdce mi trieskalo tak silno, až som sa bála, že mi prerazí hrudník a žilami mi začalo prúdiť vzrušenie.
Temné, takmer desivé vzrušenie.
Chytré dievča, pousmial sa znova tým zlovestným úsmevom a naklonil hlavu na stranu. Avšak nechceš vedieť, čo sa stalo tvojej sestre?
Ťažko som preglgla.
„Ty to vieš?"
Možno.
Odhodila som prikrývku a vyskočila som na rovné nohy, ocitnúc sa mu zoči-voči.
„Povedz mi všetko, čo vieš."
Aeron nadvihol obočie. Rozkazuješ mi, draga mea?
„Tak čo chceš?" vyštekla som netrpezlivo. „Povedz mi, čo za tie informácie chceš."
V zelených očiach sa mu zablyslo. Zmocnilo sa ma zlé tušenie, no už bolo neskoro.
Daj si dolu to smiešne pyžamo. Chcem ťa vidieť tak ako naposledy.
Na nahých ramenách mi vyskočila husia koža. Mala by som byť pobúrená. Znechutená. Možno aj vystrašená. No miesto toho som cítila iba vzrušenie. A akési očakávanie. Ale očakávanie čoho? Bol to iba sen.
Keď vyzývavo nadvihol obočie, venovala som mu vzdorovitý pohľad a bez ďalšieho zbytočného zdržovania som si vyzliekla tielko aj so šortkami. Svetlo sviečky osvetľovalo moje nahé telo, ktoré som pred ním tak nehanebne odhalila a čakala som s napätím, čo bude ďalej.
Hľadel na mňa ako čistokrvný predátor. Akoby sa na mňa chcel okamžite vrhnúť a to mi rozhorúčilo lono do takej miery, až som pocítila známu bolesť. Začala sa vo mne dvíhať primitívna telesná potreba, ktorá mi otriasla každou bunkou v tele.
Chcela som ho.
Aeron sa usmial temným úsmevom, akoby znova presne vedel, na čo myslím. Akoby som v tom úsmeve videla prísľub niečoho zvráteného, no zároveň nesmierne vzrušujúceho.
Ľahni si na chrbát, Freya.
Keď vyslovil moje meno tým hlbokým, chrapľavým hlasom, prebehla mnou nová vlna vzrušenia a klesla som dozadu na posteľ. Očakávala som, že mi znova povie, aby som sa dotýkala samej seba ako včera a už len pri tej predstave som ešte viac zvlhla. Potreba vo mne ešte narástla. Dokonca do takej miery, až sa pomaly nedala zniesť.
Moje predošlé predsavzatia ohľadom slušného správania išli von oknom. Nedokázala som bojovať proti svojim pocitom, voči potrebám vlastného tela.
Nespúšťala som pohľad z jeho horiacich očí, ktoré ma pohlcovali a ťažko som preglgla. Vzápätí zamumlal niečo v cudzom jazyku, ktorému som nerozumela a spod postele vyliezli tmavé hrubé povrazy, ktoré sa mi omotali okolo zápästí a kolien. Naplnil ma šok, keď ma povrazy pevne pripevnili k posteli, s rukami pri hlave a s doširoka rozkročenými nohami.
„Čo-„ začala som, no jediný pohľad do jeho tváre ma zastavil.
Jeho predátorský výraz sa ešte prehĺbil. Zaprel sa o posteľ vedľa môjho tela a zblízka mi pozrel do očí. Prestala som dýchať. Cítila som sa tak odhalene a bezbranne, až som stuhla v šoku a v niečom, čo som si odmietala priznať.
Jedna noc, zašepkal mi do ucha tým hriešnym hlasom. Chcem jednu noc u mňa v Cedar Grove.
Pokúsila som sa trhnúť rukami, no povrazy ma držali pevne. V ušiach mi dunelo moje vlastné srdce, keď mi zľahka prešiel perami po hrudi pomedzi prsia až na brucho. Jeho dotyk bol veľmi ľahký, ako vánok. Sotva som ho cítila, no aj tak som mala pocit, že čoskoro vzbĺknem.
A potom sa jeho hlava stratila medzi mojimi stehnami. Z úst mi vyšiel prekvapený výkrik, keď som ucítila jeho jazyk, ľahký ako pierko a telo sa mi prehlo ako luk. Povrazy držali moje ruky aj nohy, brániac mi v tom, aby som ušla pred jeho pohlcujúcim jazykom. Akoby sa ma dotýkal jemný vánok.
Zdvihla som hlavu, aby som na neho videla. Pozorovali ma jeho prenikavé oči, ktoré horeli plameňom strach naháňajúcej túžby. Mala som pocit, akoby som hľadela do očí neskrotného zvieraťa.
Vzápätí sa vzpriamil a z chrbta sa mu vyrolovali veľké, čierne krídla, pripomínajúce krídla netopiera. Srdce mi prepichol taký mocný strach, ktorý ma prinútil zvriesknuť.
Dvere do mojej izby sa rozleteli. So strhnutím som rozčapila oči a s prikrývkou na prsiach som sa posadila na posteli, civiac na Calluma, ktorý stál vo dverách.
„Preboha, Freya," zamumlal rozospato a zasvietil svetlo, ktoré ma oslepilo. „Čo tu...ty spíš nahá?!"
Zdesene som si uvedomila, že som pod prikrývkou skutočne vyzlečená a rýchlo som preletela pohľadom po izbe. Po Aeronovi ani stopy. Stále som však bola v šoku z toho, čo sa mi snívalo a rýchlo som pozrela opäť na Calluma.
Civel mi na prsia.
„Bolo mi teplo, tak som sa vyzliekla," odvetila som vyhýbavo, pritískajúc na seba prikrývku, aby som zakryla svoju nahotu. „Je na tom niečo divné?"
„Kričala si," odvetil vykoľajene a prešiel si tvárou po dlani. „Myslel som si, že..."
„Len sa mi niečo snívalo," prerušila som ho netrpezlivo. „Už môžeš odísť."
„Znelo to, akoby si tu niekoho mala."
Nadvihla som obočie. „Tebe sa nikdy nesníval erotický sen? A teraz vypadni."
Modré oči mu takmer vypadli z jamiek po mojich slovách. K ničomu sa však nemal, tak som skĺzla z postele a omotaná prikrývkou som k nemu pribehla, aby som ho vystrčila na chodbu. Akonáhle som za ním zavrela dvere, oprela som sa o ne chrbtom a opäť som sa porozhliadla po izbe.
Pohľad sa mi zastavil na horiacej sviečke na mojom nočnom stolíku.
„Začína ti šibať, Freya," zašepkala som sama pre seba. „Seriózne šibať."
YOU ARE READING
Kráľovná krvi a tieňov (Lovci 1, Drakulove deti 1)
RomanceFREYA Moja malá sestra zmizla. Nebudem mať pokoja, kým ju nenájdem, aj keby som mala prehľadať samotné peklo. Zo zúfalstva sa spolčím so samotným diablom - upírskym arcivojvodom Aeronom, ktorý pre mňa predstavuje pokušenie, s akým som sa ešte nestra...