Obklopil ma tmavý les. Vďaka nočnému videniu som nemala problém s orientáciou a bez problémov som trielila pomedzi stromy za neskutočne lahodnou vôňou. Nedostala som sa však ďaleko. Zozadu na mňa narazilo niečo ťažké a zhodilo ma to na hlinenú zem.
Z hrdla mi vyšlo výstražné zavrčanie. Ucítila som Aeronovu vôňu. Zúrivo som sa ho pokúsila udrieť lakťom do brucha, no prevrátil ma na chrbát a pritlačil mi ruky vedľa hlavy. Skláňal sa nado mnou, krídla naširoko roztiahnuté a pohľad divoký.
„Kam si sa vybrala?" spýtal sa tichým, hrozivým hlasom.
Miesto odpovede som na neho podráždene zasyčala. Oči sa mu sfarbili dočervena. Pohodila som panvou, aby som ho zo seba zhodila, no nebolo mi to nič platné. Frustrujúco som zavyla.
Zlez zo mňa.
Spod hornej pery sa mu vysunuli dva špicaté tesáky. Tak to ani náhodou.
Z celej sily som šklbla rukami, ale svoj stisk neuvoľnil. Vzduchom sa stále šírila vôňa lahodnej ľudskej krvi. Bolo to neznesiteľné. Opäť sa vo mne prebudili všetky tie násilné, krvilačné pocity. Akoby som išla vyskočiť z kože, musela som...
Aeron mi spojil zápästia k sebe, aby ich mohol držať jednou rukou a potom mi jediným prudkým pohybom roztrhol tričko. Vyšľahla vo mne pálčivá túžba, ktorá prehlušila túžbu po ľudskej krvi. Celú svoju bytosť som zamerala na upírskehu alfu, ktorý sklonil hlavu k mojej odhalenej hrudi a takmer brutálne sa prisal na jednu bradavku.
Vykríkla som. Ostrá rozkoš mi preletela telom ako blesk. Dotyk jeho jazyka a pier ma privádzal do šialenstva. Trhala som sa pod ním, snažila som sa uvoľniť zo zovretia jeho oceľových rúk, no držal ma pevne. Každým potiahnutím bradavky mi do lona vystrelila rozkoš.
Na ľudskú krv som v zlomku sekundy okamžite zabudla.
Potom sa zameral na druhé ňadro. Skuvíňala som od slasti, ktorá sa nedala vydržať a bojovala som s ním, aby ma pustil. Chcela som mu strhnúť košeľu z pliec, prevrátiť ho na chrbát a jazdiť na ňom až do rána. Cítila som, ako mi čoraz viac vlhne lono a zbavená akejkoľvek sebakontroly som vyhŕkla.
„Vezmi si ma, prosím!"
Presne to mám v pláne, ty moja neposlušná nevesta, zavrčal v mojej hlave. Odtrhol sa od mojich pŕs, priblížil sa k mojej tvári a zmocnil sa mojich úst v jednom horúcom bozku. Až sa mi skrútili prsty na nohách. Dominantne mi vkĺzol jazykom do úst a ukazoval mi, kto je tu pán. Bral si moje ústa, akoby po ničom inom netúžil a ja som nedokázala inak, len mu bozk opätovať.
Rovnakým spôsobom zo mňa strhol aj šortky. Zostala som pod ním nahá, rozhorúčená a nesmierne vlhká. Ihličie sa mi zabodávalo do chrbta a zadku, no bolo mi to jedno. Bolo mi jedno, že sme boli v lese uprostred noci. V tejto chvíli som chcela iba Aerona. Potrebovala som ho.
Jediným švihom ma prevrátil na brucho a zdvihol mi zadok do vzduchu. Po stehnách mi prebehol mráz.
Mám v úmysle sa s tebou hrať tak dlho, až nebudeš schopná chodiť, drahá Freya, zapriadol a vzápätí do mňa vnikol.
Vykríkla som pod náporom oslepujúcej rozkoše. Zaryla som nechty do hliny pod sebou, keď sa vytiahol a vzápätí do mňa opäť vrazil. Chcela som sa vzpriamiť, no chytil ma zozadu za krk a pritlačil ma o zem, so zadkom vo vzduchu. A potom do mňa začal tvrdo vnikať.
Si taká tesná, láska a taká vlhká.
Les napĺňal môj krik. Nekričala som od strachu či hnevu, ale od slasti. Bolo to ešte intenzívnejšie, ešte lepšie ako v kuchyni na jedálenskom stole. Aeron si ma bral tvrdo, nemilosrdne a ja som milovala každú jednu sekundu.
Ešte, žobronila som v duchu.
Pridal na sile aj rýchlosti. Každým jeho nárazom mi telom vyšľahol blesk takej slasti, až sa mi zatmievalo pred očami. Zapadol do mňa ako posledný dielik puzzle. Bolo to dokonalé. A priala som si, aby to trvalo navždy.
Navždy je dlhá doba, zasmial sa chrapľavým, zmyselným smiechom a vzápätí ma potiahol dozadu. Vystrela som sa, stále na kolenách a hlava mi padla dozadu, na jeho rameno. Kľačal za mnou, neprestával sa vo mne hýbať, no už pomalšie, lenivejšie. Zovrel v dlaniach moje prsia, také hladné po jeho dotyku a perami sa mi prisal na krk.
Chcem ťa znova ochutnať.
Sotva badateľne som prikývla. Vzápätí som ucítila, ako do mňa prenikajú jeho tesáky a roztriasla som sa pod náporom nových blažených pocitov. Neustále ma odzadu napĺňal, no akoby ho chuť mojej krvi opäť zbavila sebakontroly.
Lesom preletelo jeho zavrčanie.
Myslela som si, že sa odmietaš kŕmiť priamo z tela, podpichla som ho zastretým hlasom, aký som u seba nepoznávala.
Neodpovedal.
Pustil mi krk aj moje prsia, pevne mi zovrel boky a opäť ma začal nemilosrdne nabodávať. Nedokázala som potlačiť výkriky plné slasti. Cítila som, ako sa každou sekundou približujem k vrcholu, ktorý ma zmietne ako prílivová vlna. Zatínala som prsty do hliny, vychutnávajúc si každý jednu sekundu a každý jeden príraz Aeronových bokov.
Akoby som súložila s pravekým barbarom.
A potom mi pred očami vybuchli hviezdy. Z hrdla mi unikol vreskot, telo sa mi roztriaslo v milostných kŕčoch, ktoré nie a nie skončiť. Udierali do mňa ako vlny. Zrejme za to mohlo moje zlepšené upírske telo, no nikdy som nezažila takú rozkoš, také intenzívne pocity pri milovaní.
Akoby som objavila nový svet.
Aeron o sekundu neskôr zmeravel a vzápätí som vo svojom vnútri ucítila jeho horúce šťavy. Lesom sa rozľahli jeho stony plné čisto mužského uspokojenia. Zadýchane som ležala na zemi, rozhorúčené líce položené na mäkkej hline a vychutnávala si si dozvuky neskutočného sexu.
Bude to vždy také?
Verím, že áno, začula som v hlave Aeronov hlas, po ktorom ma následne jemne vzpriamil. Opatrne sa zo mňa vytiahol a obrátil ma k sebe, držiac ma v náručí. Chytila som sa okrajov jeho košele a stále omámene som sa mu zahľadela do tváre.
Budeme mať niekedy aj sex v posteli? Spýtala som sa stále omámene a prešla som mu prstami po perách.
Zmyselné ústa sa mu nadvihli v predátorskom úsmeve, z ktorého sa mi vnútri opäť rozhorel oheň.
Ešte sme pre dnešok neskončili, mireasa mea. Máme v dome ešte niekoľko kusov nábytku, kde ťa chcem pomilovať.
So mnou v náručí sa postavil a zamieril naspäť k domu. Ľudská vôňa medzitým vymizla a zostala po nej iba nepatrná stopa. Viac ma však nezaujímala. Celý čas som civela na Aerona a nemohla som sa dočkať, až budeme pokračovať. Každú chvíľu sa zastavil a zmocnil sa mojich úst. Naše bozky sa menili z divokých na lenivé a zase späť na vášnivé.
V tej chvíli som vedela, že som mu kompletne podľahla.
STAI LEGGENDO
Kráľovná krvi a tieňov (Lovci 1, Drakulove deti 1)
Storie d'amoreFREYA Moja malá sestra zmizla. Nebudem mať pokoja, kým ju nenájdem, aj keby som mala prehľadať samotné peklo. Zo zúfalstva sa spolčím so samotným diablom - upírskym arcivojvodom Aeronom, ktorý pre mňa predstavuje pokušenie, s akým som sa ešte nestra...