Kapitola 59

359 32 0
                                    

Do Londýna sme sa vrátili ešte v tú noc. Gideon s nami zostal len chvíľu, akurát sa prezliekol do čistého oblečenia a vyrazil na sever. Dostal tip, že v Edinburghu sa niečo deje ohľadom nadprirodzených bytostí a ako nájomný lovec si zrejme chcel čosi zarobiť. Zároveň Aeronovi sľúbil, že ho bude informovať a Aeron ho požiadal, aby si dával pozor na edinburghského upírskeho arcivojvodu.

Od Aerona som sa dozvedela, že Gideon je pôvodom škótsky šľachtic, ktorý pred takmer tristo rokmi bojoval v známej bitke pri Cullodene. Smrteľne ho zranili a bol by zomrel, keby sa v noci po bojovom poli plnom mŕtvol nepretĺkala upírka. Viac mi Aeron povedať nechcel.

Akonáhle Gideon odišiel, zamierila som do sprchy. Trvalo mi dlho, kým som zo seba zmyla všetko, čo sa v tú noc udialo. Aeron sa ku mne pridal, vkročil ku mne nahý pod sprchu a jemne mi umyl chrbát. Každý jeho dotyk som si vychutnávala a vrnela som pri tom ako mačka. Veľkými dlaňami uvoľňoval napätie v svaloch, až som sa konečne začala cítiť príjemnejšie.

Vzápätí ma schytil do náručia, oprel ma o kachličky a ponoril sa hlboko do mňa. Celý čas mi zapchával ústa, či už svojimi perami alebo rukou, aby som bola potichu a kĺzla do mňa v hlbokých, náruživých prírazoch. Bozkávala som ho ako o život, akoby som sa bála, že sa mi pod rukami rozplynie. Akoby som sa bála, že sa preberiem a zistím, že to bol iba sen. Stále som bola otrasená z toho, ako som ho takmer stratila a už nikdy, nikdy, nechcem ten pocit zažiť znova.

Milujem ťa, zašepkala som v myšlienkach, plná silných emócií. Odpoveďou mi bol ďalší vrúcny bozk a pevnejšie objatie.

Keď sme vyšli zo sprchy, obliekli sme sa do čistého oblečenia a zišli sme dolu. Akurát začínalo svitať. Ariawyn zatiahla všetky závesy, aby dnu neprenikol ani lúč denného svetla a potom sa nás vypytovala na podrobnosti. Gisele zmizla v izbe, len čo sme prišli a doteraz odtiaľ nevyšla. Stále smútila. Až ma to priviedlo k myšlienke, či Mikhaila nemala radšej, než sa mohlo zdať.

Milovala ho ako brata, ozrejmil mi Aeron smutne, pohladiac ma v myšlienkach. Dovoľme jej smútiť, koľko len bude potrebovať.

Mne osobne akoby Mikhailova smrť nedochádzala. Stále som bola omámená, otupená. Zomrel nielen Mikhail, ale aj Leslie. Dievča, ktoré som poznala roky a mala som ju rada. Dievča, ktoré ma zradilo a pokúsilo sa ma zabiť. Stále to bol pre mňa šok.

„Vieš sa premeniť na kŕdeľ netopierov?" Ariawyn ohromene civela na Aerona. „To je neuveriteľné. A čo ešte dokážeš?"

„Dokáže poslať hmyz na človeka, aby ho zožrali," podotkla som znechutene, spomenúc si na tú otrasnú scénu. Aeron ma pohladil po chrbte a pevnejšie ma zovrel okolo pása, zatiaľ čo som mu sedela na kolenách.

„Nielen hmyz, ale všetky zvieratá, draga mea. Nezamlčujme moje obdivuhodné schopnosti."

Z jemnej narážky som zrumenela. Čo sa týkalo jeho schopností, všetky boli vskutku úchvatné.

Hlavne tie, ktoré dokážem v posteli, podpichol ma v duchu.

Nielen v posteli, vrátila som mu to, sledujúc, ako sa mu po mojich slovách zablyslo v očiach. Vedela som, že mu mysľou prebehla spomienka na nedávne horúce chvíle v sprche.

„A ty si sa stratila v tieňoch?" Ariawyn sa otočila na mňa. V krásnej elfskej tvári sa jej stále zračilo ohromenie a obdiv.

Pokrčila som plecom. „Neviem, ako som to dokázala."

Aeronovi v očiach zahorela láska. „Ako moja nevesta a stvorená z mojej krvi si na seba prebrala časť mojich schopností."

„Takže môžem na hocikoho poslať hmyz?" skrivila som ústa. „To sa mi nepozdáva."

Kráľovná krvi a tieňov (Lovci 1, Drakulove deti 1)Where stories live. Discover now