Chapter 6 : Naughty

29.5K 79 1
                                    

"Dah, jom bayar. Balik nanti, I nak cuba kat you." kata Tengku Danish tersenyum nakal kepada isterinya. Muka Rania memerah.

"Total will be £198.20." kata cashier itu. Rania membutang matanya mendengar harga barangan yang dibeli.

"Hubby, mahalnya." kata Rania perlahan. Dia rasa bersalah. "Memang benda-benda macam ni mahal lah honey. Tak apa, kita kan nak guna lama. Tak salah kan?" tanya Tengku Danish.

Rania teragak-agak untuk menganggukkan kepalanya. "Thanks." kata Tengku Danish kepada cashier itu.

"Jom. Kita balik? Pegang baju hubby. Nanti you hilang, siapa hubby nak peluk malam ni?" kata Tengku Danish. Tangannya terlalu penuh untuk memegang tangan isterinya.

"Biarlah honey bawa sikit." rengek Rania. "No. Ni kerja lelaki. Biar I yang lelaki ni bawa." kata Tengku Danish degil.

"Tolong ambilkan phone hubby dalam poket?" pinta Tengku Danish. "Buka phone, cari nama Zavier. Call him, on speaker." arah Tengku Danish satu persatu.

Tut.. Tut..

"Si capo?" jawab Zavier. "Ambil aku sekarang. Aku tunggu kat lobby." kata Tengku Danish. Rania hanya diam mendengar perbualan suaminya.

Tut.. Tut..

Zavier memutuskan panggilan telefon. "Siapa Zavier hubby?" tanya Rania. Tangannya tidak lepas memegang baju suaminya.

"Our chief bodyguard." jawab Tengku Danish. Sekali-sekala tangannya bergerak-gerak menahan lenguh mengangkat barang-barang mereka.

Apabila sampai di lobby, Tengku Danish menghulurkan barangan yang dibeli oleh mereka kepada bodyguardnya.

Zavier menunggu di pintu kereta lalu membuka pintu untuk majikannya. Rania terpegun dengan khidmat yang diberikan oleh bodyguard-bodyguard suaminya.

"Balik hotel." kata Tengku Danish kepada Zavier. Tangannya naik mengurut-ngurut dahinya. Penat!

Rania melihat suaminya. "Hubby penat eh?" tanya Rania. Tengku Danish menganggukkan kepalanya.

'Nanti balik nak urut Danish lah.' getus hatinya. Kepalanya disandarkan pada pintu kereta. "Sini. Baring atas paha hubby." ajak Tengku Danish.

Rania hanya menurut sahaja. Dia turut penat seharian melawat bumi England ini.

"Korang dah ada bilik kan?" tanya Tengku Danish apabila bodyguardnya selesai meletakkan barangan miliknya ke bilik.

"Ada boss. Tuan Daniel ada sediakan." jawab Zavier. "Good then. Thanks for today." ujar Tengku Danish. Mereka berdua menganggukkan kepalanya.

*******

"Jom mandi." ajak Tengku Danish. "Jangan lagi. Hubby buka baju. Honey nak urut badan hubby. Mesti lenguh-lenguh kan?" kata Rania. Tangannya memegang minyak angin.

"Honey bawa ke minyak ni?" tanya Tengku Danish kehairanan. Tangannya bergerak membuka baju miliknya beserta seluar meninggalkan boxer.

"Honey cakap baju je. Nanti sejuk macam mana?" tanya Rania polos. "Tak sejuk pun. Lagipun, hubby nak minta tolong urutkan kaki dengan betis hubby bolehkan?" tanya Tengku Danish.

"Boleh boleh. Malam ni honey urut full package. Whole body massage." kata Rania teruja. "Hubby baring. No no. Meniarap." Tengku Danish hanya menurut. Rania bangun lalu duduk di atas punggung suaminya.

Tangannya mula menyapu minyak pada belakang badan suaminya. Urutannya bermula pada bahu dan leher Tengku Danish.

"Ahh.. situ honey. Aduh.. lenguhnya." adu Tengku Danish. "Hubby pernah mengurut tak?" tanya Rania apabila melihat suaminya seperti tidak pernah mengurut.

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now