Chapter 2 : Our First Night II

36K 128 1
                                    

10 minit berlalu..

"Okay?" tanya Tengku Danish. "Dah. Tapi I-I nak tengok ada darah ke tak." kata Rania sambil menggigit bibirnya. Kepalanya diangkat untuk melihat ke celah kangkangnya. Tengku Danish bangun melutut di hadapan isterinya.

"Ke-Kenapa ta-tak ada darah? Su-sumpah I-I'm still a virgin. I-" kata Rania kelam kabut takut Tengku Danish menuduhnya yang bukan-bukan.

"It's okay honey. Tak semua akan berdarah masa first time. I know you're virgin honey. I 100% trust you. Don't worry hurm?" pujuk Tengku Danish dengan lembut.

Rania menganggukkan kepalanya. "I love you hubby." lalu mencium bibir seksi Tengku Danish.

Ciuman mereka terlerai setelah kedua-duanya tidak cukup oksigen. "Hubby masukkan eh? Take a deep breath." kata Tengku Danish lalu memasukkan batangnya.

"Sss.." desis Rania apabila masih merasakan sakit pada kemaluannya. "Ke-Kenapa sakit lagi? Ka-Kan I dah ta-tak ada dara?" tanya Rania naif.

Tengku Danish tersenyum lucu. "It takes time honey. And it's not possible to hurt again when we do it for the second time soon." ujar Tengku Danish.

Rania mula menangis perlahan. "Shh.. I know it's hurt honey. Kenapa sampai nangis ni? Dah. Berhenti menangis."

" *Sob*.. *sob*.. *sob*.. "

"Kenapa ni? Nak berhenti? Hubby berhenti ya?" pujuk Tengku Danish lagi. Tangannya bergerak mengusap air mata di pipi Rania.

"Tak nak.. *sob*.. *sob*.. " Rania menggelengkan kepalanya. "Baby. Stop crying." kata Tengku Danish risau dengan isterinya.

"Period you berapa hari lagi? Kenapa tak nak berhenti nangis lagi ni? You buat I risau lah." ujar Tengku Danish. ' Nak period kot..' getus hatinya.

"I-I *sob*.. ba-baru habis *sob*.. period 2 hari *sob*.. le-lepas." jawab Rania. She's still sobbing.

"I-I ruin *sob*.. our we-wedding *sob*.. night isn't it? *sob* " tangannya menutup mukanya. Kecewa dengan diri sendiri.

"No mi amore.. not at all. Stop crying please.." pujuk Tengku Danish. Dia masih mampu bersabar dengan karenah isterinya.

Setelah 2 minit berlalu, Rania sudah bertenang daripada tangisannya.

"You good honey? You make me worry. Don't force yourself honey. Tak apa kalau tak buat malam ni. I completely understand." kata Tengku Danish dengan lembut memujuk isterinya.

"Nak buat. Tapi.. slow-slow je. Boleh kan?" tanya Rania naif. "Yes baby. Whatever you say." Tengku Daniel memberikan senyum manis kepada isterinya.

"Hubby gerak eh?" tanya Tengku Danish meminta izin isterinya. Rania menganggukkan kepalanya.

"Ahh~" desah Rania perlahan. Kesakitan sudah berkurangan.

3 hours later..

"Please fuck me hubby.. stop teasing me." kata Rania. Nafasnya bergetar menahan ghairah.

Tengku Danish dari tadi hanya menggeselkan kepala batangnya pada bibir basah isterinya. Kelentit Rania bengkak dan sensitif.

"Baru tadi honey cakap suruh berhenti. Tak larat. Kenapa sekarang suruh I fuck you pula?" perli Tengku Danish.

Rania mengetap bibirnya. "Still tak tahu nak buat decision huh? Let me give you 2 options,

1- Stop now or,
2- keep going

Which one honey?" tanya Tengku Danish. Dia sengaja mendera batin isterinya. Kepala batangnya masih bergesel dengan bibir basah isterinya.

"Tw-Two.. ahh~" kata Rania perlahan. Kepalanya dipalingkan ke arah lain malu dengan suaminya.

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now