Chapter 7 : Surprise

16.7K 70 0
                                    

Pintu VVIP ditutup dan dikunci. Tengku Danish melabuhkan punggungnya di atas sofa yang disediakan. "Strip. Cuba semua ni. I nak tengok." arah Tengku Danish.

"Nanti orang nampak." kata Rania perlahan. "I dah kunci pintu. Tingkap pun tak ada, I don't see the problem here." kata Tengku Daniel. Tangannya disilang pada dadanya.

"Ye lah." Long coatnya dibuka. Sama juga blouse dan seluarnya. "Bra and panties too." kata Tengku Danish.

"Tak boleh ke-"

"Open. It. All." kata Tengku Danish satu persatu. Tangannya bergerak ke belakang membuka cangkuk branya. Seluar dalamnya dibuka.

"Cuba semua. I nak tengok." arah Tengku Danish. Rania mengambil lingerie berwarna ungu. "Nope, cuba yang ni dulu." lingerie hitam dihulurkan.

"Macam mana?" tanya Rania. Dia memperagakan lingerie itu di hadapan cermin, kemudian di hadapan suaminya.

"Tak ketat?" tanya Tengku Danish. Ranie menggelengkan kepalanya. "Good. Cuba yang ni pula." lingerie berwarna ungu dihulurkan kepada isterinya.

"Cantik." kata Tengku Danish melihat tubuh isterinya memakai lingerie tersebut. "Yang merah ni kena try jugak ke?" tanya Rania. Tengku Danish menganggukkan kepalanya.

Lingerie ungu dibuka dan lingerie merah dipakai. "Sexy!" kata Tengku Danish. Matanya tidak berkelip memandang tubuh isterinya.

"Seksi sangatlah." adu Rania. Tangannya cuba menutup bahagian tubuhnya yang terdedah.

"Baguslah. Lagi sexy lagi.."

"Lagi apa?" tanya Rania.

"Lagi keras batang I." kata Tengku Danish. "Dah. Pakai baju you. Kang I terkam jugak you kat sini." ugut Tengku Danish.

"Terkam lah. I mengadu kat mama dengan papa." ugut Rania. "So? You ingat I takut?" Sebelah keningnya diangkat.

Rania memuncungkan mulutnya. "Malam ni tak nak buat seks." tangannya disilangkan pada dada.

"Oh, main ugut-ugut eh? Tak apa, lepas ni kita tengok siapa yang tak nak buat seks, you ke I." senyuman sinis terukir di bibirnya.

*******

"Abang nak pergi berenang sekejap. Nak ikut tak?" tanya Tengku Danish. "Nak tapi tak nak berenang." ujar Rania. Tengku Danish menganggukkan kepalanya. "Come."

"Kenapa air tak sejuk?" tanya Rania. Kakinya dicelup ke dalam kolam. "Air memang tak sejuk malam-malam. It's science thingy thingy you know?" kata Tengku Danish.

Bush!

Dia terjun ke dalam kolam menyebabkan isterinya terjerit kecil apabila air terkena tubuhnya.

"Eii.. pergilah terjun jauh sikit daripada I! Kan dah basah!" marah Rania. Tengku Danish tidak menghiraukan kata-kata isterinya.

Dia berenang merentasi kolam dan kembali semula mendekati isterinya. "Basah? Honey basah?" tanya Tengku Danish.

"Tak- I mean haah." jawab Rania gagap. Tengku Danish tersenyum sinis mendengar jawapan isterinya.

"What do you mean by that? Yes or no?" tanya Tengku Danish lagi. "Haah ba-basah. Tengok lah ni." adu Rania. Baju t-shirtnya yang basah ditunjukkan dengan jari runcingnya.

"Hmm.. sian my wife. I'm sorry okay? Pergilah tukar baju. Nanti sejuk." cadang Tengku Danish.

"Tak nak. Hubby pergilah sambung berenang." Halau Rania. "Kalau hubby tak nak?" betis terdedah isterinya diusap perlahan.

"Pe-Pergilah be-berenang sana. Le-Lepas ni na-nak tengok mo-movie pulak." kata Rania tergagap-gagap apabila sentuhan suaminya semakin ke atas.

"Hn. Pergi tukar baju. Pakai yang tebal sikit. Sekejap lagi hubby masuk." ujar Tengku Danish.

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now