Selepas solat Isyak, Rania bergegas turun ke dapur mansion mereka untuk masak bagi makan malam mereka.
"Hubby! Nak makan apa?!" jerit Rania dari dapur. Dia sedang merenung di hadapan peti ais.
Sementara itu, Tengku Danish sedang menyiapkan kerjanya yang tertunggak petang tadi.
"Lah budak ni, menjerit aje kerjanya." bebel Tengku Danish perlahan. Dia mengambil laptop dan beberapa helai kertas kerjanya lalu keluar dari bilik menuju ke dapur.
"Yes honey? What is it? Hubby tengah buat kerja kat atas tadi." kata Tengku Danish meletakkan barangannya di atas kitchen island.
"Nak makan apa malam ni? Give me some ideas please?" kata Rania menghadap suaminya di sisi kitchen island.
"Hmm.. nasi goreng tomyam you sedap. What about that?" cadang Tengku Danish. "Dengan telur mata?" tanya Rania.
"Absolutely. Ya Allah, sedapnya." kata Tengku Danish membayangkan hidangan itu. "Alright. Hubby sambung lah kerja. Honey nak masak sekejap." kata Rania.
Kakinya melangkah ke peti ais mengeluarkan bahan-bahan untuk memasak. Tengku Danish tidak dapat fokus kepada kerjanya kerana pemandangan di hadapannya ini.
Rania memakai baju t-shirt fit bersaiz kecil menampakkan perutnya yang putih. Dia juga hanya memakai seluar pendek setakat menutupi punggungnya mendedahkan pahanya yang gebu.
Mata Tengku Danish fokus pada buah dada isterinya sewaktu isterinya berjalan ke hulu, ke hilir ketika memasak. Matanya turun pada punggung montok isterinya.
"Buat kerja tu hubby. Tengok I takkan siap kerja hubby tu." tegur Rania melihat suaminya dari tadi merenung aset wanitanya.
"I can't. You're tempting me." kata Tengku Danish bangun mendekati isterinya. Tangannya melingkari pinggul terdedah isterinya.
"Hubby.. I nak masak ni." kata Rania yang sedang memotong bawang. "Aduh!" Rania berlari ke sinki dan meletakkan jarinya yang luka di bawah paip sinki.
"Hubby minta maaf, honey." kata Tengku Danish. Di tangannya terdapat kotak aid kit. Plaster dibalut pada luka isterinya.
Hujung jari itu dicium. "I'm sorry." kata Tengku Danish serba salah. "It's okay. Dah, pergi duduk. Jangan kacau I lagi." pesan Rania.
"Tak apa ke honey masak dengan jari macam tu?" tanya Tengku Danish risau akan isterinya. "Jari je luka, bukan tangan. Jangan risaulah." Rania tersenyum manis kepada suaminya.
"Okay then. Kalau nak suruh hubby buat apa-apa bagitahu je. Hubby duduk kat kitchen island tu je." pesan Tengku Danish. Rania menganggukkan kepalanya.
"Honey." panggil Tengku Danish. "Ye hubby?" Rania masih lagi memasak. Dia kini sedang menggoreng telur. "Can we do it tonight?" tanya Tengku Danish seperti kanak-kanak.
"Do what?" telur yang sudah masak diletakkan di dalam pinggan. Mangkuk berisi nasi goreng tomyam dan pinggan berisi telur di angkat diletakkan di atas kitchen island.
"Kita makan kat sini je eh? I malas nak usik meja makan kat luar. By the way, hubby nak buat apa tadi?" tanya Rania lagi.
"I want to fuck you tonight." jujur Tengku Danish. Jujur sangat ni!😭
Rania berfikir sejenak. 'Kalau tak bagi kang merajuk pula esok. Satu kerja pula nak pujuk baby tua ni.' kutuk Rania dalam hati.
"Hmm. Ye lah. Kalau I penat sangat esok, I nak cuti. Boleh?" tanya Rania. "Alrighty, no problem." Tengku Danish tersenyum nakal mendengar kata-kata isterinya.
"Makan lah. Lepas ni I nak kerah tenaga you." Tengku Danish menyuap nasi ke dalam mulutnya. Rania menelan air liurnya mendengar kata-kata lucah suaminya.
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
RomanceThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)