"Alright. Take off your clothes." Rania hanya menurut. Dibuka bajunya mendedahkan badannya yang seksi.
Tengku Danish menolak tubuh isterinya supaya baring. Dia menindih tubuh isterinya. "Bie ngantuk lagi ke?" tanya Rania. Tengku Danish menggelengkan kepalanya.
"Sikit je. Kejap lagi okay lah ni." Tengku Danish mencium bibir isterinya. Tangannya turun meramas buah dada isterinya.
Pepek Rania terkemut-kemut menahan ghairah. "Can you just.. fuck me?" tanya Rania. Tengku Danish memandang isterinya.
"Tak tahan sangat?" Rania menganggukkan kepalanya. Mulutnya muncung sahaja. Mukanya dibuat-buat sedih.
"Alolololo.. alright, just bear with me okay?" Rania semakin memeluk suaminya. Tengku Danish mula memasukkan batangnya perlahan-lahan ke dalam lubang sempit isterinya.
Rania mencengkam perlahan bahu sasa suaminya. "Sakit bie, senak.. slow." adu Rania. Tengku Danish mencium bibir, pipi, dagu, dahi dan hidung isterinya memanjai muka comel putih gebu isterinya.
"Engh.. bie.. ahh.."
"Fuck.. is it good baby?"
"Yes daddy.. ahh.. harder.. please.."
Tengku Danish ketawa sinis. Dia semakin laju merodok lubang sempit isterinya. "Fuck." kaki Rania menggigil.
Rania mendesah tertahan-tahan saat dia memancutkan air jernihnya. Nafasnya tercungap-cungap. "Okay tak?" Rania memandang suaminya dengan mata yang kuyu.
"Jangan tidur lagi. I tak habis lagi fuck your fucking pepek. Don't. Fucking. Sleep." bibir isterinya dicium sekilas. Pinggulnya mula mendayung kemaluan isterinya.
Rania menutup matanya. Mulutnya mendesah perlahan memandangkan dia sudah penat.
*******
"Honey, malam ni bie ada dinner dengan client bie. You pun kena ikut juga. Pakai cantik-cantik tau? Jangan pakai yang menjolok mata. Jangan pakai pakaian ketat. Jangan dedah sana-sini. Pakai stoking. Tudung kena bawah dada." pesan Tengku Danish panjang.
"Kita nak dinner kat mana? Ramai ke dinner dengan kita malam ni?" tanya Rania. "Dengar tak yang bie pesan banyak-banyak tu?" Rania menganggukkan kepalanya.
"Dengar. Kita dinner kat mana malam ni?" tanya Rania lagi. "Kat hotel Daniel. Pakai warna baby blue tau?" Rania menganggukkan kepalanya lagi.
Dia kini sedang fokus memakai gincu pada bibirnya. "Tukar." kata Tengku Danish selamba. "What? Why?" Tengku Danish menggelengkan kepalanya.
"Too red. Your lips are mine. Tukar colour lain. Jangan merah macam tu, bie tak suka. Too sexy for a girl like you." kata Tengku Danish. Rania mencapai micellar water lalu mengelap bibirnya.
"I'm not a girl."
"Yes you are. You're my girl."
"But I'm a grown woman."
"Oh really?"
"Yes."
"Then don't call me daddy anymore."
"Eii bie.." Rania merengek. "I'm just kidding baby. But still, you're my girl. You are daddy's good girl, right?" Rania menganggukkan kepalanya.
"Yang ni okay?" Tengku Danish menganggukkan kepalanya. Tangannya sedang memakai jam pada tangan kirinya.
"Dah siap?" Rania menganggukkan kepalanya. Dicapai tas tangannya dan beg laptop miliknya.
"Jom."
*******
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
RomanceThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)