Chapter 12: Jelous

14K 54 0
                                    

"Assalamualaikum!" Tengku Danish memberi salam masuk ke dalam mansion papanya.

"Waalaikumussalam, lambat balik?" tanya Tengku Jeoffree yang sedang menonton perlawanan bola sepak.

"Kitorang dinner kat luar tadi. Danish naik dulu eh?" pamit Tengku Danish. Tengku Jeoffree menganggukkan kepalanya meneruskan menonton televisyen.

Selepas selesai mandi dan solat Isyak, Tengku Danish dan Rania mengemas barang-barang mereka untuk dibawa ke mansion mereka.

"Hubby dah bagitahu mama papa tak?" tanya Rania. "Dah baby. I bagitahu semalam." kata Tengku Danish.

"Eh, bila?" tanya Rania kehairanan. "Lepas kita seks? You tidur tak sedar apa dah. I keluar pergi dapur minum air pastu diorang ada kat dapur. Alang-alang tu hubby bagitahu lah." kata Tengku Danish.

Rania menutup mukanya menahan malu. "Ish malu kita." bisik Rania perlahan. Bibir bawahnya digigit. "Hmm.. gigit bibir macam tu nak goda hubby ke?" tanya Tengku Danish. Senyum nakal terukir di bibirnya.

"Ma-Mana ada!" kata Rania. Bibir isterinya dikucup lembut kemudian dilepaskan. "Nak goda pun tak apa. Lagi hubby suka." bisik Tengku Danish.

"Malam ni on eh? Sempena last night kita tinggal sini." kata Tengku Danish perlahan. "Mengarut je hubby ni. Apa sempena-sempena?" kata Rania. "Betullah. Boleh lah.." pujuk Tengku Danish.

"Boleh, tapi bukan sempena tu." kata Rania. "Sempena apa?" tanya Tengku Danish. Rania tersenyum menggoda. "Sempena I dapat jawatan tu." bisik Rania lalu mencium dan menjilat leher suaminya. Naughty!

"Wait, really? Bi-Bila tahu?" tanya Tengku Danish tersekat-sekat menerima ciuman isterinya. "Lepas mandi tadi, dapat email from HR." jelas Rania.

"You deserve it baby girl. I'm so proud of you." bibir isterinya dipagut. Tangannya menahan belakang kepala isterinya mendalamkan lagi ciuman mereka.

"Fuck baby. I can't hold it anymore." kata Tengku Danish bernafsu. "Fuck me daddy." kata Rania. Matanya kuyu memandang suaminya.

Tengku Danish bergerak membuka kancing bra disebalik baju oversize isterinya. "Raise your hand." arah Tengku Danish. Baju isterinya ditarik melepasi kepala. Bra isterinya dibuang jauh dari mereka.

"Buka lah baju you juga. I sorang je buka." rengek Rania. Tangannya meraba perut suaminya. "Tak shabar betol!" kata Tengku Danish lalu membuka baju tidurnya.

"Ta-Tapi barang kita-"

"Tinggal je biar I buat lepas ni. Now, satisfy my lust baby girl." Tengku Danish mengangkat isterinya ke katil. Seluar pendek isterinya dibuka bersama-sama dengan seluar dalam isterinya.

Tengku Danish membuka kaki Rania. "This pussy make me crazy lah!" kata Tengku Danish. Permukaan bibir basah isterinya ditampar beberapa kali merangsang isterinya. Rania merengek perlahan.

"Sensitive as always." gumam Tengku Danish melihat kelentit isterinya yang timbul. Rania dari tadi menggigit bibir bawahnya malu dengan keadaannya ketika ini.

Kakinya jelas terkangkang, showing everything to him. Pussynya terkemut-kemut mendengar kata-kata lucah suaminya.

Tengku Danish tersenyum nakal melihat reaksi isterinya ketika ini. Kepalanya didekatkan pada celah kangkang itu lalu mengerjakan lubuk sensitif itu.

"Hmm!" Rania menjerit kesedapan. Mulutnya sedikit ternganga menerima kesedapan akibat perbuatan nakal suaminya.

"Oh god.. ahh.. sedapnya hubby- da-daddy.." desah Rania tertahan-tahan. Tangannya mencengkam cadar katil.

Tengku Danish memegang paha isterinya apabila Rania ingin melarikan celah kangkangnya dari terus dikerjakan oleh suaminya.

"Nak cum.. haa.." desah Rania. Tangannya meramas rambut perang suaminya apabila dia ingin sampai ke kemuncaknya.

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now