"Petang ni dah boleh discharge, nanti ubat ambil kat farmasi. Kalau ada effect dari ubat tu, boleh straight to the hospital." kata doktor itu.
Tengku Danish menganggukkan kepalanya. "Terima kasih doktor. Terima kasih sangat-sangat." kata Tengku Danish.
Doktor itu merupakan doktor yang dilantik khas untuk menjaga isterinya sepanjang isterinya mengandung dan bersalin.
"Sama-sama. Kalau ada soalan mengenai puan atau anak encik, boleh tanya saya bila-bila masa. Just chat me, kalau urgent, call je." kata doktor berumur 50-an itu.
"Baik doktor."
*******
"Pakai stoking honey." Rania merengek. "Pakai." pujuk Tengku Danish. "Tak nak lah bie.. tak suka." kata Rania.
"Nanti bie bagitahu nenek lah-"
"-Ye lah." Tengku Danish memakaikan isterinya stoking. "Gatal ke? Ketat ke?" tanya Tengku Danish. "Tak."
"Habis tu kenapa selalu buang je stoking kalau bie pakaikan?"
"Sebab.. sebab tak selesa. I like bare feet."
"Kalini je pakai. Lepas berpantang tak perlu dah."
Rania baring, memejamkan matanya. Tengku Danish mengusap lembut rambut isterinya. "Tadi nenek suruh bie tungku baby."
"Bie yang buat?" Tengku Danish menganggukkan kepalanya. "Jangan risau, nenek dah ajar tadi. Lagipun nanti nenek tolong pantau juga." jelas Tengku Danish.
Rania menganggukkan kepalanya. "Bie.. I rindu bie." bisik Rania perlahan. Sedih sahaja riak wajahnya. "Bie lagi rindu." dia menindih tubuh isterinya.
"Jangan lah, nanti nenek marah." Tengku Danish memuncungkan mulutnya. "Bie nak susu boleh?" Rania membuat muka.
"Sikit je. Sekejap je."
"Tak boleh, kan nenek cakap, kalau you do something sexual to me, nanti dia suruh bie tidur bilik lain."
"What she mean is sexual intercourse, takkan nak hisap tetek isteri pun tak boleh?"
Rania terkebil-kebil. "Ye ke?"
"Ye. Tak percayakan bie ke?"
"Bie kunci lah pintu."
"Dah kunci dah."
Tangan Tengku Danish menarik baju isterinya ke atas mendedahkan buah dada kesayangannya. "I miss these boobies so much." Tengku Danish menyembamkan mukanya pada celah buah dada isterinya.
Rania menggigit bibir bawahnya menahan dirinya dari mendesah. Diramas geram buah dada isterinya.
Dia mencium bibir isterinya. Rania meramas rambut perang suaminya.
Tuk!
Tuk!
Tuk!
"Mama nak kasi makanan kat Rania. Open the door." kata Datin Laila. Perut Rania berbunyi. Dia lapar. Tengku Danish bergegas bangun.
Rania membetulkan kembali t-shirt dan bra miliknya yang diselak oleh suaminya tadi. "Jap ma."
Tengku Danish membetulkan rambutnya. Dia memandang isterinya ingin melihat isterinya sudah bersedia.
Dia membuka kunci pintu. "Ha, buat apa siang siang hari kunci pintu? Buat projek ke? Mama kasi tahu kat nenek." usik Datin Laila.
Bukan dia tak nampak muka Rania yang merah. Bibirnya yang bengkak. "Mana ada mama. Kitorang budak baik apa? Kan baby?"
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
RomanceThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)