Chapter 22 : Sakit Perut?

19.5K 148 7
                                    

Rania sedang memasak bersama Datin Laila di dapur untuk makan malam mereka. Tengku Danish tersenyum kecil.

Dia meletakkan luggagenya di luar dapur lalu masuk ke ruangan dapur. Pinggang isterinya dipeluk. "Ahh!!!Ummi!!"

Datin Laila berpaling ke arah Rania. Sempat belakang badan anaknya ditampar. "Bertuah punya anak. Balik tak bagitahu." kata Datin Laila.

Tengku Danish tersengih. "Bie ni.. terkejut I. Tiba-tiba peluk orang macam tu." tangan suaminya disalami. "Rindu bie tak?"

Rania menganggukkan kepalanya. Badan suaminya dipeluk. "Nak romen, buat dalam bilik. Jangan nak peluk peluk kat sini. Korang pergi naik dulu. Biar mama siapkan semua."

"Tapi-"

"Papa ada. Nanti mama kerah tenaga papa. Bila lagi?" Rania tersenyum kecil. "Malam-malam tak kerah ke?" usik Tengku Danish.

"Hey!"

"Pergi dulu mama!" tangan isterinya ditarik meninggalkan mamanya. "Bie ni.. selalu usik mama." Rania tergelak kecil.

"Saje.." tubuh Rania diangkat dan diletakkan di atas katil. Tubuh isterinya ditindih. "I miss you and.. baby." bibir isterinya dicium.

"I miss you more." leher suaminya dipeluk. Tiba-tiba, Rania menangis perlahan. "Baby.. please don't cry." pujuk Tengku Danish.

Ubun-ubun isterinya dicium. "Sorry bie tinggal you lama sangat. I'm so sorry." leher isterinya dicium. Rania mengembungkan pipinya. Kemudian, pipi suaminya dicium sekilas.

"I think I'm a bit emotional." Rania ketawa kecil. Air matanya dikesat. Tengku Danish mencium leher isterinya.

"Oh, I bought something for you." Tengku Danish bangun menuju ke luggagenya. "Here."

"Apa ni?"

"Earrings. Ada batu jade. See?" Rania menganggukkan kepalanya. "Cantiknya.. terima kasih bie." suaminya dipeluk.

"I bought porcelain for mama. You think she'll like it?" Rania menganggukkan kepalanya. "Of course. Lagipun mama kan suka masak?"

Tengku Danish tersenyum. Tangannya naik menyentuh buah dada isterinya. "Rindu gila kat tetek honey. Hmm.. lembutnya.. geram!" Rania ketawa.

"Janganlah.. bie pergi mandi.. nanti nak makan dinner pula." kata Rania. "But I miss you." Tengku Danish merengek. "Malam ni ek? I promise. Pergi mandi wangi-wangi dulu."

Tengku Danish bangun dengan malas. "Janji ek? Malam ni bie nak ikat kat katil." kata Tengku Danish tersenyum nakal. Rania tersenyum dan menganggukkan kepalanya.

"Boleh."

*******

"Please stop.."

"Just take it like a good girl, baby."

"I can't."

"Yes, you can."

"Please.."

"Please what? Fuck you harder?"

"AHHH!!"

"You like it slut?"

"Slow please.."

"Slow? What is that?"

"Ahh! Engh!"

Rania terdorong ke hadapan apabila pepeknya dihentak terlalu kuat. Tangannya ke belakang menolak perut suaminya.

"Bie.. ahh.. hmm.."

Collar isterinya ditarik menyebabkan Rania terdongak.

"What the fuck did you just called me?"

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now