Chapter 15: Pregnant?

17.6K 52 0
                                    

"Selamat pagi dunia tipu-tipu!!" ujar Rania sambil menggeliatkan tubuhnya sebaik sahaja dikejutkan oleh suaminya. "Baca doa lah. Apa benda dunia tipu-tipu." bebel Tengku Danish.

"Sorry lah awaknya.." kata Rania mengada. Dada bogel suaminya diconteng dengan jari runcingnya.

"It's okay. Jom mandi. Pagi ni kita pergi klinik dulu sebelum diorang berdua tu sampai." kata Tengku Danish memeluk tubuh isterinya. "Ayuhh!" kata Rania semangat.

(Berbeza sangat dengan Adina yang memang liat nak bangun huhuhu~)

"Cukur tu. Nah shaver." kata Tengku Danish menghulurkan pencukur kepada isterinya. "Pusing sana. Malulah." rengek Rania.

Tengku Danish tersenyum nakal namun dituruti juga kehendak isterinya. Dia membilas badannya di bawah pancuran air shower yang panas.

"Dah?" tanya Tengku Danish melihat ke arah celah kangkang isterinya. Putih tembam! "Hmm." jawab Rania perlahan. Malu!

Pap!

"Sakitlah.." rengek Rania. Punggungnya diusap menahan sakit. "Your punggung are too plump. It's jiggling whenever you walking. So sexy mexy lah." puji Tengku Danish sambil meramas punggung itu.

Rania sudah pasrah. "Baju hubby I dah letak atas katil sebelum masuk sini tadi. Pakai yang tu eh? Kita matchy-matchy hari ni." kata Rania memeluk leher suaminya.

"Anything for you, honey." bibir isterinya dicium sayang. "Stop touching my butt!" marah Rania.

"I can't. It's calling me!"

*******

Doktor itu tersenyum melihat Tengku Danish dan Rania bergilir-gilir. Rania sudah meneguk air liurnya. Takut!

"Tahniah, awak pregnant 2 bulan 5 hari. It's more like bunting pelamin based on information you said." kata doktor berumur 50-an itu.

"Wah! Oh my god!" kata Tengku Danish teruja. Mukanya dikibas dengan tangan. Drama king sangat! Rania tersenyum lebar mendengar perkhabaran itu.

"Thank you doktor. So yang buah dada isteri saya yang sensitif tu sebenarnya simptom dia ke doktor?" tanya Tengku Danish. Doktor itu menganggukkan kepalanya.

"Tapi kenapa saya tak ada morning sickness?" tanya Rania. "You're one of the lucky ones. 30% je wanita yang tak mengalami morning sickness during the pregnancy. But still, hormon you tak stabil during the pregnancy." jawab doktor itu.

Rania menganggukkan kepalanya tanda faham. "Kalau tak ada apa-apa, kami balik dulu ya doktor? Terima kasih." pamit Tengku Danish.

Keluar sahaja dari bilik doktor, Tengku Danish tersenyum-senyum bahagia. "Kita kena bagitahu diorang ni." kata Rania tidak sabar.

"Well, minggu depan birthday mama. Why not.." kata Tengku Danish tergantung. "You think what I think hubby?" tanya Rania.

Tengku Danish menganggukkan kepalanya nakal. "Alright." Rania sudah menggedik tidak sabar.

"Jom balik."

*******

"Asalamualaikum! Bang! Kak Rania! Kitorang dah sampai!" jerit Tengku Daniel dari luar rumah. "Waalaikumussalam, sekejap." jerit Tengku Danish dari dalam rumah.

"Loceng ada adikku.. tangan dah tak ada ke nak tekan loceng? Kau tau kan rumah aku ni besar?" tanya Tengku Danish memerli Tengku Daniel.

Tengku Daniel hanya hehe tidak malu. "Dah tekan tadi, tak jawab sangat, aku jerit lah. Bila nak bagi masuk ni? Ketiak aku dah basah ni hah." kata Tengku Daniel selamba.

Ya Allah..

"Abang, buat apa depan pintu tu, masuk-masuk." ajak Rania dari dalam rumah yang baru keluar dari dapur setelah selesai memasak.

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now