"Bie, jangan keluar lagi."
"Kenapa? Bie nak pakai baju."
"Alaa.. esok kan weekend, kejap lagi la. Bie duduk sini."
Tangan suaminya ditarik supaya duduk di atas kaunter singki. Hairband arnab dipakaikan kepada suaminya kerana rambut Tengku Danish yang panjang mencecah dahi.
"Honey please.. I looked so girly girly." rengek Tengku Danish. Rania ketawa mengekek. "Alah.. honey je tengok. Ke nak honey ambil gambar lepas tu upload dalam Ig?"
"Hey, don't you dare."
"I'm just saying, duh."
Rania mencapai clay stick mask. "Eii apa ni baby. Hijau hijau macam tu. Kang naik jerawat pula." rengek Tengku Danish. "Tak lah. Honey pakai okay je."
"Sini muka bie."
"Tak nak."
"Sekejap je. Dia rasa sejuk sejuk macam tu."
Tengku Danish memandang isterinya. "Ye.. tak percaya ke? Tak percaya honey cakap? Honey pernah tipu bie ke?"
"Tak."
"Habistu? Ha cepat."
Tengku Danish hanya membiarkan isterinya menyapu mask itu pada mukanya.
"Uish.. sejuk."
"Told you."
Seusai itu, honey turut memakai mask itu. "Bila boleh basuh ni?" tanya Tengku Danish. "10 minit lagi." kata Rania.
"Patut lah you lama-lama dalam bilik air lepas mandi, main benda alah ni ek?" bebel Tengku Danish. Rania ketawa.
"Mana ada main-main. Honey buat semua ni sebab nak cantik untuk bie lah. Kang kalau kulit tak cantik bie cari lain." kata Rania.
"Eh eh.. mana ada. Sorang sudah lah. Tu pun tak terlayan perangai macam budak tecik macam you ni."
"Mana ada budak tecik."
"Ye budak tecik."
"Mana ada.."
"Budak tecik."
"Ish.. bie ni.."
Tengku Danish ketawa. Dia merangkul leher isterinya. "Nak kiss." Rania menggelengkan kepalanya. "No. Honey nak pakai mask pula. No kisses for you right now. Lepas ni ek?"
Tengku Danish memuncungkan mulutnya. Rania ketawa mengekek. Dia menyapu mask pada mukanya. Tengku Danish meraba buah dada isterinya dari belakang.
"Janganlah.." kata Rania masih fokus menyapu mask pada mukanya. Tengku Danish tersenyum nakal. Dia menarik tuala isterinya lalu mencubit puting Rania.
"Bie!!"
"HAHAHAHAHA!"
"PAKAIKAN BALIK TUALA.."
"Biarlah bogel.. biar bie tengok."
"Pakaikan tuala.. I'm cold."
"Bie nak raba macam mana?"
"Tak payahlah raba.."
"Boobies you yang menggoda bie.. bukan salah bie."
"Alasan. Cepat pakaikan balik, I sejuk.."
Rania merengek. Tengku Danish memakaikan kembali tuala kepada isterinya.
"Tak boleh basuh lagi ke?" tanya Tengku Danish. "Kejap lagi." Rania mengeluarkan segala serum, toner, day and night moisturiser, dan banyak lagi.
"Dah boleh basuh dah." kata Rania. Tengku Danish segera turun dari kaunter singki lalu membasuh mukanya eagerly.
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
RomanceThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)